John
New guy in town...
Het stuurtje bedoel je? Nee, die is verchroomd.Zelf gepolijst ?
Zie Sehr Geil Aus!
Het stuurtje bedoel je? Nee, die is verchroomd.Zelf gepolijst ?
Zie Sehr Geil Aus!
Goh!Het stuurtje bedoel je? Nee, die is verchroomd.
Gaan we zien. Geen idee nog.Affengeil. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Chapeau bij voorbaat.
Hoeveel PK's haal je daar nou uit?
Nee, een Roost zit in MHR en Yasuni segment. Zijn zeer goed pijpjes. Van wat ik begrepen heb presteren ze beter dan de MHR pijp op de Malossi BigBore cillinders.Ziet er puik uit. Ben niet helemaal fan van het stuur maar wie weet verandert dat als het totaalplaatje klaar is.
Zo'n Roost uitlaat zie je eigenlijk bijna nergens. Waar zou je dat onder moeten scharen? Ik neem aan dat het geen Leovince/Tecnigas kwaliteit is met zo'n groot project? Moet ik meer denken aan het Yasuni/Stage 6 segment?
Misschien dat je ze daarom niet veel ziet, zit ook geen klein prijskaartje aan heb ik zojuist gezien.Nee, een Roost zit in MHR en Yasuni segment. Zijn zeer goed pijpjes. Van wat ik begrepen heb presteren ze beter dan de MHR pijp op de Malossi BigBore cillinders.
Klopt. Dat is het. Niet bij jullie vandaan maar wel een boel andere spulletjes de laatste tijd.Is denk gewoon een DMP kappensetje toch? Althans je kan hem in die kleur kopen. Neemt niet weg dat het een mooie set is
Oh die K-parts is nog van vroeger maar toen je die onderschriften nog is deed veranderen. Maar dat is nog wel steeds Karsemeijer. Toen deden ze nog van alles, tunen, banken repareren. Nu alleen nog webshop. Ik werk zelf bij Fred Motoren Rotterdam
Dat is ook een goeie. Het idee was dat vuil het zo “afketst” naar opzij. Er zit dus wel een gedachte achter.Knap kapje.
Geen stroken naar beneden gericht ? Dus IPV een soort van opvang bak te creëren meer een afscherming naar beneden voor spat water en dergelijke
Edit:
Toch wel leuk spul zo'n printer.
Moest er misschien zelf ook maar eens naar kijken.
Paint FTW:Ah, Idd. Dat onderschrift heb ik al 10 jaar niet aangepast.
Wel jammer dat Karsemijer dat niet meer doet. Was nog wel redelijk dichtbij hier.
Post automatically merged:
Dat is ook een goeie. Het idee was dat vuil het zo “afketst” naar opzij. Er zit dus wel een gedachte achter.
Maar je idee kan wel eens versie 2 worden.