John’s MHR BigBore 77cc Zip [Tribute]

Affengeil. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Chapeau bij voorbaat.
Hoeveel PK's haal je daar nou uit?
Gaan we zien. Geen idee nog.
Post automatically merged:

Weer wat spulletjes binnen gekregen. Nieuwe lagertjes voor in het blok, kills witch, wat ander klein grut.

Van de week voorvorkje inkorten en netjes in een nieuw laagje verf zetten.

132654CA-9B62-4665-9DC1-60C56A567777.jpeg39E69ECE-1513-48B7-A049-92D73108AAA3.jpegF97BA3BD-75A6-4A15-92AD-9B28BA548D09.jpeg7F3098B8-D625-4CCF-93E4-BCC8E3AF2584.jpeg
 
Update:

Blokje grotendeels in elkaar. Cillinder zit er voor de stof op. Die moet dus nog. Verder nieuwe bandjes voor de wieltjes ontvangen. Wieltjes moet nog even netjes zwart gespoten worden net als het frame. Dat gaan we de komende dagen een keer doen.
3C46EA78-2747-4314-BD06-1D4037F69413.jpeg072A6257-D8FC-4ABD-AC49-F9703B906840.jpeg
 
Ondertussen een begin gemaakt aan het kapje over het achterwiel met de 3D printer. Eerst testje aan het printen om vanuit daar verder te werken.

DFA28E3F-1140-44C0-9B01-2103CD070F34.jpeg

40FEF2BE-B897-4B09-993D-50C555547F2D.jpeg
 
Last edited:
Ziet er puik uit. Ben niet helemaal fan van het stuur maar wie weet verandert dat als het totaalplaatje klaar is.

Zo'n Roost uitlaat zie je eigenlijk bijna nergens. Waar zou je dat onder moeten scharen? Ik neem aan dat het geen Leovince/Tecnigas kwaliteit is met zo'n groot project? Moet ik meer denken aan het Yasuni/Stage 6 segment?
 
Ziet er puik uit. Ben niet helemaal fan van het stuur maar wie weet verandert dat als het totaalplaatje klaar is.

Zo'n Roost uitlaat zie je eigenlijk bijna nergens. Waar zou je dat onder moeten scharen? Ik neem aan dat het geen Leovince/Tecnigas kwaliteit is met zo'n groot project? Moet ik meer denken aan het Yasuni/Stage 6 segment?
Nee, een Roost zit in MHR en Yasuni segment. Zijn zeer goed pijpjes. Van wat ik begrepen heb presteren ze beter dan de MHR pijp op de Malossi BigBore cillinders.
 
Nee, een Roost zit in MHR en Yasuni segment. Zijn zeer goed pijpjes. Van wat ik begrepen heb presteren ze beter dan de MHR pijp op de Malossi BigBore cillinders.
Misschien dat je ze daarom niet veel ziet, zit ook geen klein prijskaartje aan heb ik zojuist gezien.
 
Is denk gewoon een DMP kappensetje toch? Althans je kan hem in die kleur kopen. Neemt niet weg dat het een mooie set is
Klopt. Dat is het. Niet bij jullie vandaan maar wel een boel andere spulletjes de laatste tijd.

Is K-parts van Karsemijer? Ja toch? Doet Karsemijer nog iets met afstellen op de testbank? Ik kan niks meer vinden online.
Post automatically merged:

Velgjes zwart. Van de week maar eens nieuw rubber er op. Nog even een zwarte afdekdop geprint voor het achterwieltje.
B79B90C9-669A-406F-8E08-3CA38A74603A.jpeg

Ook is de eerste proef versie in het zwart van het achterwiel kapje geprint en klaar.

4E08677C-EC63-41FC-B0E1-D26091E7FDB7.jpegA0575657-FE0E-44A2-AC44-799136DC00BE.jpegF28A1E41-32E7-4511-9342-03B711E763A7.jpeg
 
Oh die K-parts is nog van vroeger maar toen je die onderschriften nog is deed veranderen. Maar dat is nog wel steeds Karsemeijer. Toen deden ze nog van alles, tunen, banken repareren. Nu alleen nog webshop. Ik werk zelf bij Fred Motoren Rotterdam
 
Knap kapje.
Geen stroken naar beneden gericht ? Dus IPV een soort van opvang bak te creëren meer een afscherming naar beneden voor spat water en dergelijke

Edit:
Toch wel leuk spul zo'n printer.
Moest er misschien zelf ook maar eens naar kijken.
 
Oh die K-parts is nog van vroeger maar toen je die onderschriften nog is deed veranderen. Maar dat is nog wel steeds Karsemeijer. Toen deden ze nog van alles, tunen, banken repareren. Nu alleen nog webshop. Ik werk zelf bij Fred Motoren Rotterdam

Ah, Idd. Dat onderschrift heb ik al 10 jaar niet aangepast.

Wel jammer dat Karsemijer dat niet meer doet. Was nog wel redelijk dichtbij hier.
Post automatically merged:

Knap kapje.
Geen stroken naar beneden gericht ? Dus IPV een soort van opvang bak te creëren meer een afscherming naar beneden voor spat water en dergelijke

Edit:
Toch wel leuk spul zo'n printer.
Moest er misschien zelf ook maar eens naar kijken.
Dat is ook een goeie. Het idee was dat vuil het zo “afketst” naar opzij. Er zit dus wel een gedachte achter.

Maar je idee kan wel eens versie 2 worden.
 
Ah, Idd. Dat onderschrift heb ik al 10 jaar niet aangepast.

Wel jammer dat Karsemijer dat niet meer doet. Was nog wel redelijk dichtbij hier.
Post automatically merged:


Dat is ook een goeie. Het idee was dat vuil het zo “afketst” naar opzij. Er zit dus wel een gedachte achter.

Maar je idee kan wel eens versie 2 worden.
Paint FTW:

Wellicht zoiets.
Al snap ik de gedachtengang wel van het weg spatten

Bak - spatbord concept..jpg
 
Back
Top