Mooie tijd! *D
Kon je wel volgas weg met deze vertanding (wielspin)?
kut voor je john even fixen en weer vollegas ?
Warmlopers zijn goed voor het vermogen
Komt helemaal goed dus :W
mooie tijd jongen Ik zou idd wat langer in vertanding gaan, vind dit wel erg kort
Precies de tapeindes bij de uitlaat ietsjes tevast gezet?
Momentsleutel gebruikt of losse hand?
Is een fabeltje. Is ook wel in eerdere topics naar voren gekomen. Ik zet mijn cilinders ook altijd zonder momentsleutel vast en heb ze wel eens knoerdvast gezet maar dat maakt echt geen hol uit. Warmloper heeft puur te maken met erg oplopende temp, door klein radje en waarschijnlijk heeft ie die run net iets te arm gelopen.
Mwoh weet niet maar als jij je tapeinden super vast draaid kan je cilinder minder goed uitzetten en dan krijg je zulke sporen. Dit natuurlijk wel in combinatie met een (te) warme motor.
Te warm was hij zeker. Ik reed weg met 40+ en dat is voor mij te warm... einde van de streep 60+ :X
Jammer maar helaas. Volgende keer toch echt kouder weg rijden..
Dat is niet helemaal waar andries. Dat John al aangeeft dat hij bijna 20 graden oploopt in watertemp, geeft dus al aan dat de temperatuur al heel erg stijgt in de cilinder zelf, wat je dus niet met watertempmeter kan aflezen. Hiervoor zou je uitlaatgastemperatuur of onder de bougie moeten gaan meten. Ik heb zelf ook een groter rad en heb daardoor maar een temp verschil van 5 graden aan het eind van de baan.
Dat 40 graden te koud is, is onzin want ik rij meestal bij 35 graden en ik weet van anderen dat die onder de 30 graden al gaan en nooit problemen hebben.