This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

JoeBar Team en andere Strips

Razma

Well-Known Member
Nog mensen die wel eens houden van stripboek lezen?

Deze maand is de nieuwe JoeBar Team nr5 verschenen en heb 'm voor me Kerst van m'n moeder gehad.

Echt dé stripserie voor mij

Voor de mensen die JoeBar niet kennen: Oorspronkelijk Franse stripserie met motoren, maar nu best gekend en vertaald :W
Jammer genoeg vind je ze niet snel in Nederland

Nog mensen die soms nog strips lezen?
 
kheb hiero een verhuis doos vol staan, vroeger spaarde ik ze. heb best veel die je niet meer kan kopen, of heel moeilijk te vinden zijn.
 
Tja ik las vroeger altijd kuifje, ik heb de hele collectie thuis liggen. Vind het wel een leuke verzameling voor later. Ik doe ze ook niet weg.
 
Donald Duck blijft Het blad..
ben nog steeds abbonee van, vroeger las k ook nog wel eens suske en wiske en kuifje..
 
Donald Duck, hebben we honderden van [gehad]... Nog steeds abbo thuis

Verder qua auto-strips; De Brokkenmakers, Alain Chevallier...
 
donald duck inderdaad

ook veel de zo zit dat gehad, verder de power unlimited.. daar die begint saai te worden.

en natuurlijk



prachtig die strips









 
Last edited:
Donald Duck, Sjors & Sjimmie, SjoSji als bladen en qua boeken heb ik veel van de generaal, dirk jan, spekkie big gelezen..

Spekkie Big :W iemand die dat kent btw?
 
Donald Duck .. Ennuh Stamgasten/Ab normaal ..
Dat soort dingen ..
Ennuh @ D10N : Power Unlimited is geen strip.. Zit wel een stripje in volges mij.. :+
 
Ik lees nog steeds alles, Donald Duck, Sjors en Sjimmie etc. maar laatste tijd toch minder als "vroeger"
 
Heb de hele collectie, Donald Duck Pockets, dat zijn er tot nu toe 99.

En alle Simpsons Strips, geloof stuk of 26..

verder heeft me pa bijna alle suske en wiskes en veel van een oude capitein ofzo..