This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

jeroen (j3@03n) neergeschoten

Jongens, mischien ben ik heel stom maar ik heb eens na lopen denken he, je stond met je gezicht naar het loempia kraampje, en je bent in je linkerbil geraakt, en daarna is het omhoog gegaan door je buik en langs je lever, dat betekend dus dat het traject wat de kogel heeft afgelegd op een zeer sterke hoek moet zijn gegaan, tenzij de kogel af is geketst op een bot, heb je dus bot schade?

Anders moet de kogel namelijk vanaf heel laag zijn gekomen, en als het geen groot kaliber wapen was, kan je hier toch een conclusie uit trekken dat het wapen van dichtbij is afgevuurd en als de kogel niet op een bot is geketst (dit veranderd de koers van de kogel namelijk) dat hij ook van laag bij de grond werd afgeschoten, was het mischien iemand die zijn wapen liet vallen waardoor het afging? rende er mensen weg nadat het was gebeurd?

Mischien is het een stomme theorie hoor, maar ik denk ik deel hem toch even.

Verder veel sterkte, en mag je er snel bovenop komen!

Ik was dernet ook al aan het denken je kan tog nooit van onder naar boven schieten tenzij je wapen valt of iem langs onder schiet wat niet logisch is.

Veel sterkte en 10% overlevingskans is niet veel, had niet gedacht dat het oz ernstig was .

nog steeds geen woorden voor, hoop dat de dader met een fors hard schuldgevoel is en zo de vrede gewoon gevonden is voor jou.

mja veel sterkte verder nog, en geniet van je leven verder!

vervolg van het verhaal komt een andere keer neem ik aan?

vreemd idd dat de kogel van onderen is geschoten

HEEL VEEL STERKTE met revalideren etc.

Kogels kunnen wel een rare baan maken, had eens zon reportage gezien aan de hand van de kenedy moord en ze konden heel raar gaan. Maar iig ik had de zelfde gedachte toen ik dat stukje las..

Mooi dat jeroen iig weer kan posten Hopen dat je snel weer gewoon verder kunt leven, en dat je geen last krijgt van blijvende dingen.

Last edited:
bij klein caliberwapens is het vaak zo dat de kogelbaan zodra het een lichaam raakt sterk verandert, het patroon draait en word uit balans "geslingerd" doordat het iets raakt, ook kan het afketsen op bot.

Funk_dm said:
bij klein caliberwapens is het vaak zo dat de kogelbaan zodra het een lichaam raakt sterk verandert, het patroon draait en word uit balans "geslingerd" doordat het iets raakt, ook kan het afketsen op bot.

Of via de grond. En dan gaat de theorie van Nick helemaal niet meer op.

veel sterkte met het herstel

En doe de groeten aan dat engeltje van je, want 10% overlevingskans is wel beroerd weinig. Mooi dat je het gered hebt!