This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende barrel #40

Tom.#86

TKT!
1000+ post



Koop dan die Lupo GTI van Rowan...

misschien met goed zoeken ?

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...56cc6db858f31&previousPage=lr&pageNum=1&pos=4


of even door sparen , vind die dingen :W

Ja, maar het is voor je vriendin. Boeit die dat wat dan?


Ik denk dat je dat tegenvalt, als je een snelle auto hebt maak je er ook gebruik van. Je kan met een cupra 110 gaan rijden op de snelweg, rijd ie ruim 1 op 14 maar daarvoor heb je geen Cupra.

Waarom niet? Het is leuker, meestal mooier/beter uitgevoerd, en in de praktijk zal die niet eens zo heel erg veel meer gebruiken dan een 1.4 ofzo.

Waarom uberhaupt zo'n 'snel' ding?

Als je geen hoge kosten wilt hebben aan een auto valt de mini al af, denk aan: stuurpomp, versnellingsbak, wiellagers enz. Die gaan bij bosjes kapot.


nieuwere model ibiza heb je ook voor dat geld... alleen geen 1.8T natuurlijk...




Ik ga denk ik nooit meer voor een sedan.. Hoewel je de extra ruimte van een station bijna nooit gebruikt is er om de zoveel tijd wel weer eens een moment dat je de hele auto vol stouwt

Zelf vind ik de a3 teveel geld voor wat je krijgt.
S40 vind ik mooi, maar als je dan voor hetzelfde geld een station krijgt ...

Volgende week voor een v50 kijken.

<<

Maar ik zou altijd voor een V gaan i.p.v. een S... Hoewel jij meer een S-rijder bent denk ik

A3 wordt een Sportback? Volvo V50 zou mijn keus zijn... Wel minstens een 2 liter, 5-cilinder is helemaal fijn natuurlijk...

Volvo 4 life

Haal ik de schroefset er onder uit, dan kom je er wel aan denk ik
 
@ scully

Nu ga je diesel met benzine vergelijken, dat word natuurlijk niet wat.

Om alleen maar even aan te geven dat kleine motoren niet gemaakt zijn om 130 mee te rijden. Toen we de Polo 1.4TDI gekocht hebben zaten we ook te kijken naar een Leon 150 pk TDI. Is toen niet doorgegaan omdat die auto veel zwaarder is, en we 'dachten' dat die in de maand behoorlijk duurder zou zijn. Nu heeft zo'n auto wel een 6-bak, en de motor hoeft bij 130 veel minder hard te werken, dus in de praktijk zal die zuiniger zijn geweest. Hier heb ik dus een beetje spijt van.
De Corsa 1.4 van mijn vriendin doet bij 130 ook iets van 4000 toeren ofzo. Als je een 2.0 hebt, met een versnellingsbak die 220 wil ofzo, heb je bij 130 gewoon minder toeren, en je motor hoeft niet zo hard te werken.

@Rowan: De Lupo is afgekeurd, sorry.
 

Sinds wanneer zijn er snelwegen waar jij woont?
 
Gisteren voor een V50 1.6D uit 2008 gaan kijken.
Gast zei dat de d-riem pas op 240k moet vervangen worden.
Klopt dit? Vind dit namelijk erg veel ...
 
Nou... Ik heb een Focus II gehad met dat blok, en die draait ook 200k met 1 riem... Of het verstandig is... Maar de mijne had ook de 1e riem toen ik hem met 190k wegdeed (toen zat er wel een compleet ander blok in maar owkee )...
 
De BMW is verkocht en ik zoek wat kleiners, zuiniger en wat meer een vrouwen wagentje voor mijn vriendin. Budget is 5k, maar daar kan wat bij voor de juiste auto. Zit nu te kijken naar Mini en Polos. Moet vooral makkelijk te parkeren zijn Is echt een boodschappen wagentje en voor woon / werk verkeer (5km). Wat zou nog meer een interessante kunnen zijn?