Je volgende barrel #40

Nou, dat schiet op, met al die linksrijders vanuit Zeeland en Flakkee waar ze niet gewend zijn aan 4-baans wegen en dus vergeten naar rechts te gaan :( :p
 
Nee die lui uit de hoekse waard weten hoe het moet op de snelweg. Tis richting Rotterdam altijd tot de heinenoord tunnel volle bak scheuren daarna allenmaal malloten :p.
 
Nu ik autoloos ben wil ik komend weekend naar een audi a4 1.8t quattro gaan kijken. Het is een auto uit 2002.

Iemand met ervaring van zo'n ding of kun je een quattro beter laten staan ivm onderhoud?
 
Nu ik autoloos ben wil ik komend weekend naar een audi a4 1.8t quattro gaan kijken. Het is een auto uit 2002.

Iemand met ervaring van zo'n ding of kun je een quattro beter laten staan ivm onderhoud?

Enige "extra" onderhoud t.o.v. normale uitvoering is het achterdiff wat een oliewisseltje moet hebben. Let wel even op of dit al eens gebeurd is. Ik weet niet of bij dit model A4 de computer ook bovenop het diff ligt. Bij VW wilden ze nog wel eens wat water pakken of gewoon defect gaan. Dat kan een prijzige grap worden als je het bij de dealer laat doen, ik zou dan even ebay.de afstruinen. Volgens mij vreet dit ding net als de b5 draagarmen.. het is vaak goedkoper om dan ineens een complete set te bestellen. Verder wil het schermpje tussen de tellers nog wel eens last krijgen van pixelfehler.
 
Back
Top