Je volgende barrel #39

Status
Not open for further replies.
Wat kost een beetje c2 in de dan sacha? Heb je er 1 voor rond de 3-4k uit 98 <100k op de klok?
Bedoelde c1 btw!

heb voor de golf een c1 opgehaald, was ergens rond de 4k kwijt (ex invoeren), 5 deurs, elektrische ramen, uit 2005 dacht ik.. En dit is al 2 jaar terug denk ik:)

c2's kun je voor minder dan 2.500 wel een leuke vinden volgens mij:)
 
Zoo! Mijn auto moet denk ruimte maken voor zoiets ;

5 Cilinder..
4_original.jpg
 
Hij is te koop zoals je vast wel hebt gezien, sla je slag :p Mooiere vind je denk ik niet, niet in NL iig :)
 
Invoeren ga ik hem niet wijsmaken, dan kan ik alles gaan regelen.

Daaaagg :D

Gewoon een bedrag voor vragen. Ik heb aan Machiel ook eens voorgesteld om hem een bedrag te betalen als hij kon helpen een auto uit Engeland te halen. Toen was dat niet doorgegaan door roest maar liever dat ik hem een bedrag geef en dat ik weet dat hij verstand van Honda's heeft en van zaken wat betreft invoeren dan een bedrijf wat het puur voor de winst doet.
 
Beetje te duur voor mij helaas, daarnaast heb ik mijn Renault 5 nog welke eerst plaats moet maken. Maar die kar is echt TE vet!
 
Karp, ik heb nog een mooie Santana staan die voor een vriendenprijs weg mag hoor ;) Kun je ook heel dik maken, ik heb er de tijd niet meer voor over.
 
Daar heb ik idd ok wel eens naar gekeken, ik ga binnenkort me auto verkopen. Tegen die tijd ga ik serieus kijken wat ik wil aanschaffen..

Iemand zijn volgende auto?
dqgq6t.jpg
 
Ik heb nog steeds een gt turbo op mijn "moetikooitgehadhebben" lijstje staan, jammere is dat ze vaak te duur zijn voor de heb.

Wat moet die van jou nog opbrengen?
 
Maat heeft zn blok in zn twingo liggen, gaat ook mooi :#

//
[ir]http://static.autojunk.nl/pictures/2012/0421/123126/image_01.jpg[/ir]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top