Je volgende barrel #39

Status
Not open for further replies.
Wie heeft er ervaring met De Sleutelbloem auto's uit Apeldoorn????

Morgen naar een auto kijken voor een maatje.
 
Ik lees op internet ook slechte reactie's, kampers, importbakken met teruggedraaide tellers, slecht opgelapte schade hokken.

Maar mijn maatje wil toch gaan kijken :z
 
sleutelbloem.... leuke ervaring mee gehad paar jaar terug..


vriend van me wou er heen om auto te bekijken, uiteindelijk zag ik al wat voor auto's 't waren... niks mis mee, als je verstand van hebt... auto's staan in een donkere hal opgesteld... en verkopers komen niet echt betrouwbaar over, maar dat doen ze nooit imo :p

njah na lang praten, wou die maat van me proefrijden... dat kon na wat gezeur ed, einde van de proefrit wou hij handtekening hebben onder een papier... stond dus gewoon in dat hij de auto had gekocht. Uiteindelijk met hoop gezeik daar weg gekomen... en ze kwamen nogal dreigend over. Dus als je daar snel van onder de indruk bent, teken je wel :p


mijn advies, blijf daar weg ;)
 
Zit een beetje hiernaar te kijken, mis toch wel het comfort van m'n A4..

Passat: http://link.marktplaats.nl/555687102 (mooie kleur en uitvoering alleen de 2.0 is een beetje tam)

Audi: http://link.marktplaats.nl/551513004 (of een gewone sedan)

Zit alleen heel erg te dubben om over te stappen naar een diesel, moet echt een keer rekenen wat het scheeld met 30 a 35k per jaar. En natuurlijk proefrijden met een a4 1.9 tdi want ben vorige week wezen proefrijden met een golf mk4 tdi.. vond dat toch tegenvallen (weinig auto).
 
Waaaaaaat een hok.
Echt alleen maar kampvolk daar, snel weer weg gegaan.


Ook nog ff bij Tonnie keijzers geweest, ook zon beun mannetje.
Als een auto een eerlijk verleden had lag er een NAP rapport achter de ruit, en als er iets niet klopte lag er ook niks.

Hoe duidelijk wil je t hebben :+




sleutelbloem.... leuke ervaring mee gehad paar jaar terug..


vriend van me wou er heen om auto te bekijken, uiteindelijk zag ik al wat voor auto's 't waren... niks mis mee, als je verstand van hebt... auto's staan in een donkere hal opgesteld... en verkopers komen niet echt betrouwbaar over, maar dat doen ze nooit imo :p

njah na lang praten, wou die maat van me proefrijden... dat kon na wat gezeur ed, einde van de proefrit wou hij handtekening hebben onder een papier... stond dus gewoon in dat hij de auto had gekocht. Uiteindelijk met hoop gezeik daar weg gekomen... en ze kwamen nogal dreigend over. Dus als je daar snel van onder de indruk bent, teken je wel :p


mijn advies, blijf daar weg ;)
 
Zit een beetje hiernaar te kijken, mis toch wel het comfort van m'n A4..

Passat: http://link.marktplaats.nl/555687102 (mooie kleur en uitvoering alleen de 2.0 is een beetje tam)

Audi: http://link.marktplaats.nl/551513004 (of een gewone sedan)

Zit alleen heel erg te dubben om over te stappen naar een diesel, moet echt een keer rekenen wat het scheeld met 30 a 35k per jaar. En natuurlijk proefrijden met een a4 1.9 tdi want ben vorige week wezen proefrijden met een golf mk4 tdi.. vond dat toch tegenvallen (weinig auto).

Bij 30 a 35k ben je altijd goedkoper met diesel hoor, denk dat het omslagpunt bij zo'n auto al rond de 15 a 17k zit met de huidige benzineprijs.
 
Erwin, blok liep erg prettig. Trok lekker vlot door, best stil ook want je had niet het idee dat je met een diesel reed.
Nu heb ik een jaar met een Audi a4 b5 V6 gereden en nu tijdelijk met een golf 3, de a4 is best wel ''auto'' te noemen qua hoe het rijd, uitvoering en degelijkheid.
Omdat ik nu in een oude golf 3 rijd die ook nog eens flink is verlaagd had ik dus wel een beetje meer ''echt auto'' gevoel verwacht bij de golf 4.
Dat vond ik dus erg tegenvallen, voelde allemaal behoorlijk niet-degelijk aan (beetje plastic fantastic). Misschien stomme dingen hoor en zal vast heel raar klinken maar als ik de deur dichtgooi en het klinkt niet, de schakelpook een hardplastic ding is, het stuur te simpel voor woorden is en als ik om me heen kijk en de rest eigenlijk net zo is... niks voor mij :p Zal uiteraard ook echt aan de uitvoering liggen, heb je nou een golf 4 gti met recaro interieur en een leren stuur etc zal dat ook weer anders zijn.
Was (zal voor sommige raar klinken) blij toen ik weer in mijn golfje 3 naar huis reed :p

Arne, heb de golf sinds eind februari circa 2,5 maand nu ondertussen. En heb er alweer 7,5k op gezet... met nog bijna 10 maanden te gaan zou ik zoals het er naar uit ziet zelfs boven de 35k uitkomen. Toch maar eens rond gaan kijken ;)
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=BvXz3TLUeow&feature=related"]MMPower BMW E30 325i (EstorilBlue) Project - YouTube[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=vEbL9LVluhI&feature=related"]bmw e30 325 m20b25 scorpion - YouTube[/ame]

Heerlijke e30 zoon M-tech 8)
 
Waaaaaaat een hok.
Echt alleen maar kampvolk daar, snel weer weg gegaan.


Ook nog ff bij Tonnie keijzers geweest, ook zon beun mannetje.
Als een auto een eerlijk verleden had lag er een NAP rapport achter de ruit, en als er iets niet klopte lag er ook niks.

Hoe duidelijk wil je t hebben :+

Om wat voor auto ging dit? Ze hebben mij al eens gemaild toen ik de Mini tekoop had staan en laatst ook voor de GTI...
 
Ziet er op de foto's wel fris uit, maar wel veel op de klok voor een sensodrive? In duitsland kun je nettere voor dit geld vinden, zit in de c2-tjes aardig wat verschil:)
 
Wat kost een beetje c2 in de dan sacha? Heb je er 1 voor rond de 3-4k uit 98 <100k op de klok?
Bedoelde c1 btw!
 
Last edited:
Ziet er op de foto's wel fris uit, maar wel veel op de klok voor een sensodrive? In duitsland kun je nettere voor dit geld vinden, zit in de c2-tjes aardig wat verschil:)

Echt een goor ding, het lijkt wel of die foto's geshopd zijn ofzo:

Linksvoor schade gehad (slecht overgespoten, lak knapte alweer los)
Linksachter ook een keer schade gehad (kon zowat met mijn vinger onder het achterlicht aan de linkerkant)
De bestuurders deur een keer open gegooid tegen een muur oid.
Voorkant is met de schuurspons gewassen lijkt het wel.
Gasvuldop is compleet uitgescheurd (weggereden met de slang er nog in denk ik)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top