Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
501806579_1_B.jpg

Zou echt zon bak willen hebben:W

Haters, kom maar op :D

Doen doen doen! Lijkt me zelf ook erg vet om te hebben. Alleen de benzineprijzen...... :'(

Zoveel geld heb k (nog) niet:D.. Zon ding moet je ook gwn op gas hebben anders is t helemaal niet meer te doen.

Inderdaad, kunnen ze een gejat ding omkatten (mits de papieren erbij zitten) :x

enige manier waarop hij zoveel kan/mag opbrengen is als de papieren nog in orde zijn... maar ik geloof niet dat dat hier 't geval is..

en met alleen een chassis ben je er niet, ziet elk mongool wel. Dus hoe ze op dat bedrag zijn gekomen?? zal vast nooit verkocht worden.

Net ff stukje gereden in de 350z van mn neefje (1e auto:winner:) .. Gvd dat gaat ook goed hard af hoor :D even stukje snelweg gepakt maar dat is niet zo goed voor je rbw8P..

I want one:#

dan moet hij in 3 jaar tijd op water en brood geleefd hebben? :D
en niks met zn geld gedaan hebben..

of zijn die dingen 2e hands niet meer zo spannend duur?

He jongens even een vraagje!

Ik ga dus uit huis en moet er rekening mee houden dat de passat de deur uit moet :(!

Zat dus rond te kijken naar een alternatief maar faaack, dat is moeilijker dan ik dacht in mijn geval..

- budget +-4k
- 2001+
- < 150-160k
- minimaal 1:12-1:13
- iets anders dan een c1/107 enz
- beetje pittig :P
- < 1150 kg

Ford focus, peugeot 307 enz zijn te slurpig ( de 1.6 16v doen rond de 1:10-1:11 )

Of eigen ervaringen van mensen zijn natuurlijk altijd welkom :)!

Dank alvast!

Ik moet er wel rekening mee houden ja.. Niets is zeker houd hem zeker nog wel 2/3 maand..
Wel jammer want het is echt een ontzettende top bak..

Rijdt fucking chill idd... dat mis ik wel hoor hee, gvd.
Die 6 is niet echt luxe/soepel etc :P gewoon hard werken eerder.

Rocco kan makkelijk idd. 350z worden ook goedkoper (zeker ivm de brandstof prijzen, iedereen wil er vanaf)

Ik heb vroeger ook flink gespaard en gewerkt en heb er nu veel profeit van :)

Idd, dingen staan rond de 15 k erop. Geen id wat hij gedokt heeft maari s wel een nette met weinig km.. Ander uitlaat systeempje enz erop, echt een dik geluid:W Nu nog een turbo erop:D:D

Haha nee volgens mij doet hij er (Motorisch) ook niet veel aan. Teminste, hij heeft em pas een paar dagen dus wie weet :rolleyes: ..

Wat nou als straks de benzine zo duur word dat iedereen van zn auto af wil. dan ga je mooi de boot in denk? Of gaat er een electro conversie komen?

Status
Not open for further replies.
Back