Jelle Well-Known Member 12 January 2012 #721 Arne said: Ja die van Koev, vet. Zo zou ik hem ook wel willen, op de chromen spiegelkappen na. Click to expand... KW V2 schroefset eronder? Ik zou wel een clubman willen: Of natuurlijk: :W
Arne said: Ja die van Koev, vet. Zo zou ik hem ook wel willen, op de chromen spiegelkappen na. Click to expand... KW V2 schroefset eronder? Ik zou wel een clubman willen: Of natuurlijk: :W
Vincent-Aerox Scooterloos 12 January 2012 #723 Zat te wachten tot er beweging kwam @ Mini pic, maar dit is niet het gifje
SebastianE No Blade 12 January 2012 #725 JohnnyP said: tadaaa 2010, 4950....klein beetje sleutelwerk, probleem opgelost... http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=471054&from=24# Click to expand... WAt een geld voor een hoopje oud ijzer 8P
JohnnyP said: tadaaa 2010, 4950....klein beetje sleutelwerk, probleem opgelost... http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=471054&from=24# Click to expand... WAt een geld voor een hoopje oud ijzer 8P
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 12 January 2012 #726 Zaterdagmiddagje sleutelen, en hij is weer als nieuw!
Rowan Well-Known Member 12 January 2012 #727 Vincent-Aerox said: Zat te wachten tot er beweging kwam @ Mini pic, maar dit is niet het gifje Click to expand... Iets langer wachten dan denk ik
Vincent-Aerox said: Zat te wachten tot er beweging kwam @ Mini pic, maar dit is niet het gifje Click to expand... Iets langer wachten dan denk ik
JohnnyP Vuurvos member 12 January 2012 #729 SebastianE said: WAt een geld voor een hoopje oud ijzer 8P Click to expand... enige manier waarop hij zoveel kan/mag opbrengen is als de papieren nog in orde zijn... maar ik geloof niet dat dat hier 't geval is.. en met alleen een chassis ben je er niet, ziet elk mongool wel. Dus hoe ze op dat bedrag zijn gekomen?? zal vast nooit verkocht worden.
SebastianE said: WAt een geld voor een hoopje oud ijzer 8P Click to expand... enige manier waarop hij zoveel kan/mag opbrengen is als de papieren nog in orde zijn... maar ik geloof niet dat dat hier 't geval is.. en met alleen een chassis ben je er niet, ziet elk mongool wel. Dus hoe ze op dat bedrag zijn gekomen?? zal vast nooit verkocht worden.
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 12 January 2012 #732 Vind ik niet nee :7 Mocht ik nog wat geld vinden/winnen neem ik zo`n ding mee terug uit de west
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 12 January 2012 #734 Je hebt toch al zo'n container met wielen gehad @Antillen (ofzo)?
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 12 January 2012 #735 Ford explorer ja Maar dat is niks vergeleken met zoiets:#.. Mja, anders miss een supra of skyline meenemen:+? Of oude evo:W Rijden redelijk wat japanse bakken daar..
Ford explorer ja Maar dat is niks vergeleken met zoiets:#.. Mja, anders miss een supra of skyline meenemen:+? Of oude evo:W Rijden redelijk wat japanse bakken daar..
JohnnyP Vuurvos member 12 January 2012 #736 Reed precies zo een ding door de straat laatst. Liep even maar de raam ervoor, wat een geil geluid kwam daar vanaf :w
Reed precies zo een ding door de straat laatst. Liep even maar de raam ervoor, wat een geil geluid kwam daar vanaf :w
Luuk R. Well-Known Member 12 January 2012 #737 SebastianE said: WAt een geld voor een hoopje oud ijzer 8P Click to expand... en dan staat er bij de opties getint glas, moet je dat glas van de vloer vegen dan ofzo? over da Tahoe ding. Die staat er bij ons op school een in hybrid uitvoering ingevoerd uit dubai. Wel een lomp ding om te zien ja.
SebastianE said: WAt een geld voor een hoopje oud ijzer 8P Click to expand... en dan staat er bij de opties getint glas, moet je dat glas van de vloer vegen dan ofzo? over da Tahoe ding. Die staat er bij ons op school een in hybrid uitvoering ingevoerd uit dubai. Wel een lomp ding om te zien ja.
Hans F. Well-Known Member 13 January 2012 #738 Arne? http://www.politiepersberichten.nl/Rotterdam-Rijnmond/bericht/?id=29642 -:-