This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
jij hebt zo'n ding gehad... waar moet ik op opletten...

inlaat/rubber ophanging en verder??? redelijk hufterproof die dingen of niet?

Ja in de inlaat zitten van die vlinder kleppen die nog wel eens willen afbreken.
Verder moet je sowieso even op de snelweg 120/130 rijden en goed voelen of er geen trilling door de hele auto gaat. De automaat bakken schakelen vlekkeloos dus daar moet je ook geen gebonk in horen. Even onder de motorkap ruiken of hij niet naar diesel stinkt (inspuitpomp).
De flexibele delen van de uitlaat willen ook graag lek gaan (duur grapje). Verder best hufterproof als al het onderhoud gedaan is.

Nap zegt niet altijd de waarheid maar als je hem even laat uitlezen bij de dealer dan word de werkelijke kilometerstand niet alleen uit het dashboard gelezen maar ook nog iets van 6 andere punten.

succes

over een kam te smeren.

Mooi spreekwoord, nieuw?

Percentage ongelukken ligt bij jongeren gewoon hoger als bij oudere mensen. .

Lees; jonge mannen i.p.v. jongeren...

Echt vet.

Maar koppeling en vliegwiel zit op iedere auto met handbak?
Dus dat kan bij iedere auto kapot gaan/onderhoudsgevoelig.

Ligt er ook maar net aan hoe het onderhoud is geweest in zijn jaren daarvoor.

Wat heeft een koppeling/vliegwiel met onderhoud te maken?

Als je geen Audi geld heb moet je ook geen Audi willen rijden Pepijn

Tot op heden waren die 2 Audi's die ik heb gehad het goedkoopst om te rijden qua onderhoud... Volvo doet het ook 101% goed, maar daar hebben we nu op 1,5 jaar tijd 12k mee gereden

Wel een baas dat hij een 2.7TT V6 koopt :W

icm M-pakket is echt:W

+ Touring, is dubbel :W :W

[ir]http://bmw.12dreams.com/e90post/IMG_9736.jpg[/ir]

Bart die een keer in de zoveel tijd weer even een paar pagina's aan elkaar plakt door op elke post apart te reageren:# Priceless!

Die 'baas' is LV tuning, Bart

Ik vind zo'n e36 touring ook erg tof.

Lennart

E36 Touring is ook tof, zou best geld voor een nette Touring met M-pakket en weinig kilometers over hebben, maar ga maar eens zoeken Ze worden inmiddels te oud om een fatsoenlijk exemplaar te vinden...

Bart die een keer in de zoveel tijd weer even een paar pagina's aan elkaar plakt door op elke post apart te reageren:# Priceless!

Ik heb wel een leven, en vind Scooterforum @smartphone knap waardeloos

Waarom reageer ik eigenlijk

Status
Not open for further replies.