Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
Ik heb er 1 gehad, toen ik hem kocht had hij 310k en toen ik hem verkocht 370k. Niks mis mee op het onderhoud na. Super fijne motoren icm automaat!

Onder de 2 ton zal wel heel moeilijk worden aangezien zo'n dikke diesel niet word gekocht om 10k per jaar te rijden.. Succes

tot hoeveel km's zouden jullie een 530D kopen? ik kijk nu al een tijdje (kritisch) rond, maar vind gewoon niet veel aan mijn eisen...

zou een 530d met 250.000/270.000 op de teller nog kunnen?? of beter niet...

Wtf8P

DSCF0018.jpg

DSCF1456.jpg

die 1e ben ik al geweest.. vertrouwde 't niet zo.... behoorlijk uitgeleefd, en is volgens mij terug gedraaid..

die blauw is gaaf, ik ga morgen ff langs seldenrijk... ben er vaker geweest, auto's zijn er netjes..

thnx voor links:W

Volgens marktplaats heeft juist die eerste NAP.. maarja bij dit soort auto's het liefst laten checken bij de dealer.

jij hebt zo'n ding gehad... waar moet ik op opletten...

inlaat/rubber ophanging en verder??? redelijk hufterproof die dingen of niet?

Volgens marktplaats heeft juist die eerste NAP.. maarja bij dit soort auto's het liefst laten checken bij de dealer.

ook nap is geen garantie, heb al zoveel verhalen gehoord...

ik koop meestal de 1e auto waar ik bij ga kijken... dit omdat ik gewoon lui ben, en zelf best handig bent en veel vrienden in de autowereld hebt zitten...

maar wil nu gewoon een auto, die naar mijn eisen is... waar ik gewoon langere tijd in kan rijden.... ben nu wel klaar met kutten aan auto's :P

damn die is mooi idd :W Toch vind ik het type2 mooier, maar die zijn er pas vanaf '88 :(

[IR]http://i40.tinypic.com/2wprzlx.jpg[/IR]

Status
Not open for further replies.
Back