nooby hawdi ho 3 November 2011 #221 Morgen kijken bij een bmw 316i uit '99. Speciale puntjes waar ik op moet letten?
R Ron3 eerst Ron2 nu Ron3 3 November 2011 #222 Draagarmen en rubbers voor en achter. En vooral het subframe van de achteras die zijn soms uit de bodem gescheurd.
Draagarmen en rubbers voor en achter. En vooral het subframe van de achteras die zijn soms uit de bodem gescheurd.
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 3 November 2011 #225 jk :+ Ze willen ook nog wellleens roesten bij de dorpels/deuren/kofferklep en subframe idd. Maar dat is meer bij de zwaardere motoren.
jk :+ Ze willen ook nog wellleens roesten bij de dorpels/deuren/kofferklep en subframe idd. Maar dat is meer bij de zwaardere motoren.
Thomass euner 3 November 2011 #226 S.Wokkel said: Ook even kijken of je de motor kunt vinden. Click to expand... scherp
Frank B. Autobahn Addict 4 November 2011 #230 klopt, 1.9 Liter, met 105 pk. voornaamste punt is het onderstel, zoals hierboven ergens al is aangegeven.
klopt, 1.9 Liter, met 105 pk. voornaamste punt is het onderstel, zoals hierboven ergens al is aangegeven.
Jesse. Aircooled 10 November 2011 #231 Morgen naar een 'barnfind' kever kijken, bouwjaar 1972. Staat al 15 jaar in een schuur.. Ben benieuwd .
Morgen naar een 'barnfind' kever kijken, bouwjaar 1972. Staat al 15 jaar in een schuur.. Ben benieuwd .
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 13 November 2011 #234 Geen id, vind em op de originele plek sowieso netter staan. Maar vind t wel dikke combi, c met style5's :W
Geen id, vind em op de originele plek sowieso netter staan. Maar vind t wel dikke combi, c met style5's :W
Rowan Well-Known Member 13 November 2011 #235 Zijn dat geen RS'en? (niet dat het verder wat uitmaakt)
Maykel 600RR 14 November 2011 #237 Jesse. said: Morgen naar een 'barnfind' kever kijken, bouwjaar 1972. Staat al 15 jaar in een schuur.. Ben benieuwd . Click to expand... En ?
Jesse. said: Morgen naar een 'barnfind' kever kijken, bouwjaar 1972. Staat al 15 jaar in een schuur.. Ben benieuwd . Click to expand... En ?
JohnnyP Vuurvos member 14 November 2011 #238 door kut post van arne (polo) flipt heel me pc steeds... volgend page, snel
Arne Pia Maxiscooter FTW 14 November 2011 #239 JohnnyP said: door kut post van arne (polo) flipt heel me pc steeds... volgend page, snel Click to expand... })
JohnnyP said: door kut post van arne (polo) flipt heel me pc steeds... volgend page, snel Click to expand... })
Sjoerd Well-Known Member 14 November 2011 #240 Arne said: Tof zeg dat R-Line pakket wat nu op de Polo leverbaar is. Een 4drs Highline TDI met DSG en dat pakket is een goede kanshebber als volgende leaseauto, na een Polo GTI... Click to expand... R-Line pakket is altijd tof 8)
Arne said: Tof zeg dat R-Line pakket wat nu op de Polo leverbaar is. Een 4drs Highline TDI met DSG en dat pakket is een goede kanshebber als volgende leaseauto, na een Polo GTI... Click to expand... R-Line pakket is altijd tof 8)