This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je volgende barrel #38

Status
Not open for further replies.
Ja ophalen enz is geen probleem maar, een auto voor paar weken op je naam of daarna direct schorsen bijv.
Mooiste is een bedrijfsvoorraad dat is het makkelijkst maar dat word hem niet.
 
zelf tot nu toe maar 1 auto geschorst en 0 ingevoerd... dus hoe of wat weet ik niet... maar dat gekut met veel auto's korte periode op je naam zetten, is geen probleem als je uiteindelijk kenteken inlevert (sloop) voor verkoop kan je er wel gezeik mee krijgen...


gelukkig mag ik auto's steeds op andere namen zetten...

paar jaar terug, zo'n gezeik gehad met belasting... dat wil ik nooit meer...
 
Kenteken je ze toch niet als je ze importeert.. laat je m voorkeuren bij iemand die apk papieren heeft zodat je weet dat ie bij de RDW er ook goed doorheen komt.. ga je gewoon met de nieuwe eigenaar naar het RDW als je kenteken fixed.. gelijk op zijn naam knallen
 

Wat had jij gehad dan tevaak auto's op en af je naam?
Ja ik zie het wel, doe niet zo heel veel met import zelf maar anders doe je dat pas op't laatste moment ja..

Deze is het,

Beetje verlagen en leuke wieltjes dan liekt heel wat weer
 
Ja jaartje op 20+voertuigen gezeten die korter als 3 maanden op me naam stonden. Kreeg een aanslag, die niet normaal was. Uiteindeljik na een jaar gekut ervan af weten te komen. Maar dat nooit meer, ruzie met die gasten wil je echt nie.
 
binnenkant is indd niet erg spannend, buitenkant vind ik ook niet erg mooi. Zou lekker die M3 van je houden en er een compressor aanhangen:W. Heb je nog meer Pk's ook:#

beetje lullig voorbeeld ook die, zilver is niet echt mooi.

[ir]http://30.media.tumblr.com/tumblr_l3hqsqs1Fn1qb815co1_500.jpg[/ir]

[ir]http://images.forum-auto.com/mesimages/383435/maserati3200gtaz6.jpg[/ir]

Echt een prachtige auto vind ik

M3 doe ik voorlopig ook niet weg, vooral niet in deze staat. Kijk natuurlijk alwel een beetje rond voor eventuele opvolgers Maargoed er is zoveel moois
 
Ja ophalen enz is geen probleem maar, een auto voor paar weken op je naam of daarna direct schorsen bijv.
Mooiste is een bedrijfsvoorraad dat is het makkelijkst maar dat word hem niet.

doelde ook meer op een kenteken voor een maand bijvoorbeeld, en dan gewoon niet op je naam zetten. Sloop je hem, is er niks van te zien voor de bd. Verkoop je hem, dan zet je em gelijk op de naam van diegene. Verkoop je hem niet in een maand tijd, rij je naar duitsland voor nieuwe platen voor een maand..
 
[ir]http://www.autoblog.nl/gallery/Volkswagen/Polo_R_Line/Volkswagen_Polo_R_Line_01.jpg[/ir]

[ir]http://www.autoblog.nl/gallery/Volkswagen/Polo_R_Line/Volkswagen_Polo_R_Line_02.jpg[/ir]

Tof zeg dat R-Line pakket wat nu op de Polo leverbaar is. Een 4drs Highline TDI met DSG en dat pakket is een goede kanshebber als volgende leaseauto, na een Polo GTI...
 

Zag gisteren z'n polo GTI staan, echt een opgepompt autootje wat niet echt bij de stijl van de auto past imo....
 
Vind een Polo juist fucking vet als klein bommetje. 8)

En Bart, dat vind ik ook!
M'n huidige krijgt heeft gewoon teveel kuren ondertussen en aan die reparaties ben ik meer kwijt aan reparatie. Deze komt weer bij datzelfde maatje vandaan als m'n huidige nm.

De uitlaat is afgebroken net voor de achterste demper, dus dat zal nog gelast moeten worden. Zo'n brul past niet bij een 1.0.
 
http://280287.mijnalbums.nl/

Zit er toch een beetje heel erg zwaar over na te denken is van een vriend van me, zijn ook mijn oude wielen welke ik onder mijn mk1 cabrio had.
Hij wil wat anders en het is echt nog een net ding voor de rest.

De Audi toch maar de deur uit schoppen denk ik, rij liever met een ''oudere'' auto.
 
Vanmiddag kijken voor een 205 GTI 1.6. Iemand nog tips waar je op moet letten, buiten de standaard dingen als de achteras e.d?

En kunnen die blokjes een beetje km's hebben eigenlijk? Met goed gebruik?
 
Zon audi die jij heb kan je ook goed vet maken hoor 8) stanceworks staan r zat op :w

Klopt, B5 rules :W

En wat betreft een 1.6 GTI, zou altijd een "net niet" gevoel hebben t.o.v. de 1.9 GTI... 309 GTI in blauw is nog vetter trouwens 8)

Verder vette auto's, maatje van me heeft jaren geleden weleens een hele nette 1.9 Griffe gehad...
 
Last edited:
Vanmiddag kijken voor een 205 GTI 1.6. Iemand nog tips waar je op moet letten, buiten de standaard dingen als de achteras e.d?

En kunnen die blokjes een beetje km's hebben eigenlijk? Met goed gebruik?

Kijken of de koppakking nog goed is (mayonaise in de olie, en koelvloeistof een gekke kleur), voor de rest goede blokjes indien ze goed zijn onderhouden.


Achteras moet je inderdaad in het oog houden, verder roest op de binnenspatborden vanvoor (links en rechts eens goed kijken onder de motorkap).
Kijken of de oliedruk mooi 4 bar aangeeft tijdens het rijden anders is oliepomp dood.
Verder even horen hoe die stationair loopt en of hij mooi regelmatig draait.

En voor nog meer info:
http://www.peugeotperformance.net/information/bying guide/nl.aankoop.html#onderwerp 2

1.6 is ook geen slechte aankoop het is een wat "speelsere" motor als de "bravere" 1.9.
 
Status
Not open for further replies.