zelf tot nu toe maar 1 auto geschorst en 0 ingevoerd... dus hoe of wat weet ik niet... maar dat gekut met veel auto's korte periode op je naam zetten, is geen probleem als je uiteindelijk kenteken inlevert (sloop) voor verkoop kan je er wel gezeik mee krijgen...
gelukkig mag ik auto's steeds op andere namen zetten...
paar jaar terug, zo'n gezeik gehad met belasting... dat wil ik nooit meer...
binnenkant is indd niet erg spannend, buitenkant vind ik ook niet erg mooi. Zou lekker die M3 van je houden en er een compressor aanhangen:W. Heb je nog meer Pk's ook:#
Ja ophalen enz is geen probleem maar, een auto voor paar weken op je naam of daarna direct schorsen bijv.
Mooiste is een bedrijfsvoorraad dat is het makkelijkst maar dat word hem niet.
[ir]http://www.autoblog.nl/gallery/Volkswagen/Polo_R_Line/Volkswagen_Polo_R_Line_01.jpg[/ir]
[ir]http://www.autoblog.nl/gallery/Volkswagen/Polo_R_Line/Volkswagen_Polo_R_Line_02.jpg[/ir]
Tof zeg dat R-Line pakket wat nu op de Polo leverbaar is. Een 4drs Highline TDI met DSG en dat pakket is een goede kanshebber als volgende leaseauto, na een Polo GTI...
Zon audi die jij heb kan je ook goed vet maken hoor 8) stanceworks staan r zat op :w
Vanmiddag kijken voor een 205 GTI 1.6. Iemand nog tips waar je op moet letten, buiten de standaard dingen als de achteras e.d?
En kunnen die blokjes een beetje km's hebben eigenlijk? Met goed gebruik?