240nm bij 6000toeren... Bij 1500toeren heeft hij 210nm en bij 8500 heeft hij er ook nog zoiets over En dan hebben we het over een 2.0 N/A
Bedankt voor de reacties, ik weet dat met deze auto normaal... geredenen is . Maar vroeg me af of je nog kon onderhandelen bij de lease maatschappij..
Bedankt voor de reacties, ik weet dat met deze auto normaal... geredenen is . Maar vroeg me af of je nog kon onderhandelen bij de lease maatschappij..
Wie weet een RWD of 4WD met leuk vermogen voor rond de 8k. Wel met het stuur links (helaas dus geen evo of galant vr4), duits of japans maakt niet uit en het bouwjaar maakt opzich ook niet uit.
Ik kom niet verder dan wat gare BMW's en Mercedes.
Beste optie lijkt tot nu toe een 200sx S14a :love:. Wie weet wat betâhs?
@ Jay-Rune: WTF... dat was een T5 zeker?
*Verhaaltje*
Machiel, kan het zijn dat ik jou gister rond 10 uur door Terneuzen zag rijden??
Wie weet een RWD of 4WD met leuk vermogen voor rond de 8k. Wel met het stuur links (helaas dus geen evo of galant vr4), duits of japans maakt niet uit en het bouwjaar maakt opzich ook niet uit.
Ik kom niet verder dan wat gare BMW's en Mercedes.
Beste optie lijkt tot nu toe een 200sx S14a :love:. Wie weet wat betâhs?
@ Jay-Rune: WTF... dat was een T5 zeker?
Oke, ik ben dus op zoek naar een auto, en zoek alternatieven...
Mijn eisen: klein en niet te zwaar, enigszins sportief, niet te oud (vanaf 2003). Budget is rond de 10-12k
Ik kom steeds weer op een mini cooper s uit (jaja vrouwenauto :*) maar welke alternatieven zijn er nog? een A3 vanaf 2004 kost meestal wat meer, of het is een 1,6. Een TT heb ik al gehad en is eventueel ook een optie. Verder nog meer? Seat ibiza vind k niet mooi, 1-serie meestal te duur.. Iemand een idee?
Maar die Supra heb je ook niet voor het interieur gekocht lijkt mij.
En nogmaals, mensen die niet weten wat koppel is (Honda-rijders) snappen inderdaad niet hoe lekker dat is. Bij 80 gewoon inhalen in de 5, en dan nog acceleratie voelen ook, inplaats van gehok en gestoot.