Je volgende barrel #36

Status
Not open for further replies.
Bedankt voor de reacties, ik weet dat met deze auto normaal... geredenen is :). Maar vroeg me af of je nog kon onderhandelen bij de lease maatschappij..
 
Wie weet een RWD of 4WD met leuk vermogen voor rond de 8k. Wel met het stuur links (helaas dus geen evo of galant vr4), duits of japans maakt niet uit en het bouwjaar maakt opzich ook niet uit.

Ik kom niet verder dan wat gare BMW's en Mercedes.

Beste optie lijkt tot nu toe een 200sx S14a :love:. Wie weet wat betâhs?

@ Jay-Rune: WTF... dat was een T5 zeker?
 
Wie weet een RWD of 4WD met leuk vermogen voor rond de 8k. Wel met het stuur links (helaas dus geen evo of galant vr4), duits of japans maakt niet uit en het bouwjaar maakt opzich ook niet uit.

Ik kom niet verder dan wat gare BMW's en Mercedes.

Beste optie lijkt tot nu toe een 200sx S14a :love:. Wie weet wat betâhs?

@ Jay-Rune: WTF... dat was een T5 zeker?

Nissan Sunny GTI-R 4x4 en SR20DET rijplezier 8)
 
Ja dat is inderdaad een goeie optie, maar ik ben er nog geen een tegengekomen. In Duitsland staan er een paar, maar die zijn minstens 8k en dan moet het nog geimporteerd worden.
 
Robin jij was toch bezig met dat Glanza blok in je starlet te bouwen ?

Of is dat project van de baan?!

Verder zou ik het ook niet gauw weten en een S14a toch een mooie uitkomst!
 
Oke, ik ben dus op zoek naar een auto, en zoek alternatieven...

Mijn eisen: klein en niet te zwaar, enigszins sportief, niet te oud (vanaf 2003). Budget is rond de 10-12k

Ik kom steeds weer op een mini cooper s uit (jaja vrouwenauto :*) maar welke alternatieven zijn er nog? een A3 vanaf 2004 kost meestal wat meer, of het is een 1,6. Een TT heb ik al gehad en is eventueel ook een optie. Verder nog meer? Seat ibiza vind k niet mooi, 1-serie meestal te duur.. Iemand een idee?
 
Grande Punto T-jet
Ford Fiesta ST
Mini Cooper S
Volkswagen Polo 1.4 16v (oid)
Suzuki Swift Sport 1.6
Opel Corsa Opc-line 1.4 16v



'K zoek ook een auto die aan jouw criteria voldoet:+
 
Wie weet een RWD of 4WD met leuk vermogen voor rond de 8k. Wel met het stuur links (helaas dus geen evo of galant vr4), duits of japans maakt niet uit en het bouwjaar maakt opzich ook niet uit.

Ik kom niet verder dan wat gare BMW's en Mercedes.

Beste optie lijkt tot nu toe een 200sx S14a :love:. Wie weet wat betâhs?

@ Jay-Rune: WTF... dat was een T5 zeker?

Jup T5.

Voor jou wensen van bovenstaand ; Leon Cupra4, heerlijke bak.

Sunny GTI-R staat nog een op marktplaats met 380pk.
 
Oke, ik ben dus op zoek naar een auto, en zoek alternatieven...

Mijn eisen: klein en niet te zwaar, enigszins sportief, niet te oud (vanaf 2003). Budget is rond de 10-12k

Ik kom steeds weer op een mini cooper s uit (jaja vrouwenauto :*) maar welke alternatieven zijn er nog? een A3 vanaf 2004 kost meestal wat meer, of het is een 1,6. Een TT heb ik al gehad en is eventueel ook een optie. Verder nog meer? Seat ibiza vind k niet mooi, 1-serie meestal te duur.. Iemand een idee?

Cooper S dan moet je al goed gaan zoeken voor 10-12k...

En als een A3 te duur is, is misschien een Golf een optie? Bedenk trouwens wel dat er nogal een verschil in grootte zit tussen een Mini en een Golf/A3 :+
 
Maar die Supra heb je ook niet voor het interieur gekocht lijkt mij. ;)
En nogmaals, mensen die niet weten wat koppel is (Honda-rijders:p) snappen inderdaad niet hoe lekker dat is. Bij 80 gewoon inhalen in de 5, en dan nog acceleratie voelen ook, inplaats van gehok en gestoot. :D

Komt wel bekend voor haha.
Waar mijn maat in zijn 2(seat toledo 1.8 20v) nog zonder stoten door kan rijden of als hij heel zacht rolt weer weg kan rijden moet ik allang in zijn 1 zitten. Maar dan kan hij wel koppel hebben, ik ben wel sneller dan hem met mijn 1.5:)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top