Je volgende barrel #36

Status
Not open for further replies.
Ja :W Stond er zelf ook van te kijken.
Maarja die 50/50 deal bij Suzuki is gewoon perfect :p Kost niets extra's en ben al tijdje op zoek naar een nieuwe auto.
En dit is gewoon de beste uitkomst.
Splinter nieuw, 3 jaar garantie, 3 geen apk keuring, verlopig geen groot onderhoud, helemaal naar eigen smaak, zorgenloos rijden de aankomende 10 jaar en eerste eigenaar :)
 
Ja idd, zo vind ik het ook logischer om zo'n supra 'erbij' te hebben.
Heb je tenminste een normale daily.
Een dikke bak in de garage en dan de hele week in een barrel rijden vind ik niet echt logisch :p
 
Wel zuur als je je auto aan gort rijd voordat je de andere 50% moet betalen :+

Net autotje, vind het oude type ook mooier mja.. Gefeliciteerd met je aankoop iig ;)
 
Zou ik niet weten maar van het nieuwe type is het interieur veel beter!
Nieuwe model vind zelf (persoonlijk) mooier.
Oude model is natuurlijk ook gaaf!

@ malco hijs sowieso allrisk verzekerd, en daar moet je niet teveel bij nadenken.
Bij een nieuwe auto die je al helemaal betaald kan het ook gebeuren.
 
Leuke wagen man, lekker met de swift naar het werk, boodschapje doen etz... in het weekend de garagedeur open gooien en de Supra naar buiten.
 
Nja, als je m in 1x afbetaalt is er niks aan de hand, tenzij je in de tussentijd voor n huis gaat kijken of zo.. Maar ik snap het sowieso niet, ken wel aan mij leggen.
 
Ik kwam vaak in Spijkenisse. Dan bracht je de ene week iets bij persoon A in de straat, en een week later moest je bij de buurvrouw zijn. Was een hele gezonde gedachte daar.
 
Die tweede 50% wordt indirect als een lening gezien lijkt me. Is toch een betalingsverplichting naar de garage toe.
 
Nja, als je m in 1x afbetaalt is er niks aan de hand, tenzij je in de tussentijd voor n huis gaat kijken of zo.. Maar ik snap het sowieso niet, ken wel aan mij leggen.

Zijn gelukkig ook altijd dezelfde met dezelfde reacties.

Maar goed ieder zijn ding.
Jij gaat een oud rot blok in DE halen wat ik niet snap?!
 
uiteraard, maar wrom komt bkr erbij kijken dan? dat is toch alleen als je niet tijdig betaalt..

Ech nie!

Een Registratie bij BKR in Tiel is voor heel veel leningen, en niet alleen als ze niet betaalt zijn... M'n vriendin kreeg haar hypotheek(je) van haar appartement toen amper voor elkaar, omdat ze een lening van 5k voor een auto had, dus onderschat het niet...
 
ok, nooit geweten.... altijd gedacht dat melding bij bkr alleen was als je je rekeningen niet betaald...



punto gekocht trouwens :) krijg hem alleen pas over 4 weken.... eigenaar deed nog 1000 vanaf... (zijn nieuwe auto word pas over 4 weken geleverd)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top