This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je meest monsterlijke met motor uitgeruste machine

Status
Not open for further replies.
Ding heb dus 900 PK...ik heb ooit een filmpje gezien dat ie wegtrok...Je mag tog wel een leuke ferrari kopen om um bij te houden :W

Mjah ben gauw tevreden hoor met een leuk speeltje ben ik al blij.
Verder zou mijn seat echt vreselijk bruut worden.

Geef mij maar een carver.
Ik heb er ooit in mogen rijden (een kennis van mij werkt er) en er is niks toffer dan de carversensatie.
Al schrik je jezelf wel de pokke als je voor de eerste keer door de bocht gaat....

Ook viel het me op dat als je t eenmaal doorhebt je vreselijk hard de bocht doorkan.
Specs:

4 cilinder 660 cc met 4 kleppen per cilinder en een turbo met intercooler. Het brandstofsysteem en ontsteking worden volledig elektronisch geregeld. Deze zorgt voor een acceleratie van 0-100 km/u in 8 seconden en een zorgt nu voor een topsnelheid van 185 km/u.

Niet schrikbarend maar de verbaasde gezichten van iedereen maken alles goed.

Originally posted by Knight Runner
yes but a Full Power Volkwagen!
show the Movies

Seen the movies already....sounds nice great power...
But totally no drivebility what so ever!!!

Die Carver is niet geschikt om rommel op je dashboardplateau-geval te laten slingeren, zoals bijvoorbeeld telefoons

Edit: Specs van die Trabantjes: No idea, die Fiatjes 500 zijn iig Abarthjes en de motorkapjes staan niet voor niks open :W

Last edited:
niet zomaar een brandweer wagen...

vermogen...2x 6000 pk met afterburners

nog 1

deze heb 34000 pk en verbruikt 10 gallon (hoeveel liter is dat) per seconde

Last edited:
Originally posted by |Roy|
Waar wordt dit ding voor gebruikt?

Voor ULCC's (Ultra Large Cargo Carriers)
Dit kunnen container schepen zijn van 300-350m lang. Maar ook mamoet tankers met lengtes tot 420 M

Volgens mij heeft iemand hier een abbonement op de KIJK of verslaafd aan DISCOVERY CHANNEL.

SCRAP HEAP, THUNDER RACES & X-TREME MACHINES RULES

Status
Not open for further replies.