This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je meest monsterlijke met motor uitgeruste machine

Status
Not open for further replies.
dit is een van mijn kwijlbakken denk

Dinan BMW s2-m5

V8 32v
4,9 L
0-100 in 4,1 sec
top rond 307km/h

Originally posted by Wimo
niets onvoorstelbaars aan.. lelijk hok

Neej gek man!!!! dit is pas gek.

Teminste een Nederlands karretje man, ook met Cosworth motor (leeg: 695 kg): 215 pk, 4,5 sec naar 100, top 235 km/h.

Ik vind dat echt een mooie bak!

Originally posted by Renzsz

Met meer dan 900 Pk verkrijgbaar en standaard met NOS!! })

Ik heb gefilmd toen ze op Magny Cours aan het testen waren. Maar toen ze door hadden dat ik stond te spioneren stopte ze meteen.
We zijn toen weggereden. En toen we bij het Hotel aankwamen (was bijna op het circuit) hoorde we dat ding flink blazen over het test circuit.
Wat een geluid!!!!! :~

ooit van Airride gehoord???

Dan kan je hem op zijn buik laten zakken (is hier dus gebeurd) ga je rijden, doe je hem weer omhoog

Donkervoort viert zijn 25-jarig jubileum met een nieuw model. Relaties en klanten hebben alvast een preview gehad, tijdens de Salon van Genève in maart 2004 onthult de fabrikant het definitieve model.

Een definitieve naam heeft hij nog niet, voorlopig heet de nieuwe Donkervoort J25. De basis voor het nieuwe model vormt de D8 Wide Track, maar de J25 heeft een langere wielbasis en toegenomen breedte.

Kvind em wel c00l

Originally posted by Yamabws
ooit van Airride gehoord???

Dan kan je hem op zijn buik laten zakken (is hier dus gebeurd) ga je rijden, doe je hem weer omhoog
je hebt gelijk, moet ook wel. Mijn nederige excuses

ik denk van deze de snelste zal zijn wat betreft de motorisch"un tuned" monsters
de Pagani Zonda...

(dat kontje is toch zoooo moooi!)

en als je dan zo gek bent van die auto....dan doet dit wel een beetje pijn...

au....

Status
Not open for further replies.