This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Je meest monsterlijke met motor uitgeruste machine

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Panzerknacker
geef mij maar gewoon een puchje:

dit is dus een puch maxi met 5 motorblokken, dus 5 keer gilardoni 75cc, hij heeft een top van 260 daar vlam je alle scooters mee

dat zal herrie maken, check die uitlaatjes

die ga ik op me runner zetten Zou een c20 hier t goed op doen

Kost je ook lekker veel TTS om te smeren

dat puchje heeft volgens mij geen 75cc cilinders als ik het zo zie. en ook gewoon 12 of 15 mm bing carbjes erop. denk niet dat ie vors presteerd , zowiezo als je en blik naar de uitlaatjes werpt

Originally posted by Panzerknacker
geef mij maar gewoon een puchje:

dit is dus een puch maxi met 5 motorblokken, dus 5 keer gilardoni 75cc, hij heeft een top van 260 daar vlam je alle scooters mee

zou je ieder blokje apart aan moeten trappen of nie

ik heb dus die plaatjes van www.puchmaxi.nl en die specificaties heb ik van een forum ik heb helaas geen link naar een website van degene die hem gebouwd heeft, als iemand die heeft wil hij hem dan aan mij geven ik MOET meer erover weten. Is trouwens inderdaad waar nu je het zegt die cilinders hebben geen membraam dus het ken nooit een gilardoni of polini zijn, hmm weet ook niet heb het maar van een forum, ok op zijn best zijn het 5 zwaar getunede 70 eurokits met 19mm bing carburateurs maargoed daar kan je ook flink mee vlammen

Aprilia RSV 1000 R Nera

Mijn droommaschien :love:

Compleet carbon bodywork en nog veel meer speeltjes...kost wel 35000 eurootjes maarja er zijn er maar 200 van.. :W

Originally posted by Renzsz
Mwahaha 260 km/h op een Puchje.... Ik zou het niet eens durven man!!! op zo'n gammel fietsje!!
Maja leuk projectje wel.
Ze hebben em anders aardig aangepast. Gekkenwerk blijft het natuurlijk. Maar die voorvork + rem en die dikke achterbruk kunnen wel wat hebben denk ik.

voor 24.000 euro kun je er eentje laten maken, moet je wel ff ergens een honda accord vinden voor goed prijs

je krijgt toch voor 35000 de versie met de snelste motor ofzo, dan moet je wel een basis zoeken, en volgens mij kom een ponitac fiero ook

Zelfde idee als met een f50 ombouw kit voor je MR2... maar nu dus voor je familie accord... handig als je vrouw je verlaten heeft ofzo

Status
Not open for further replies.