Aangezien je lichten het ook niet meer doet zou ik het op de spanningsverdeler gokken.
Maar meet eerst even de lichtspoel door.
Aan de rechter kant van je carter zit je vliegwiel;
Hierachter zit je ontsteking;
Die met zwart tape ingewikkelde spoel is de ontstekingsspoel, deze levert de spanniing aan je bobine waardoor je bougie vonkt. Die andere 3 speoelen staan met elkaar in verbinding, en zjin de lichtspoelen. Deze leveren spanning om je lampen te laten branden, en je accu op te laden.
Vanaf je ontsteking lopen 3 draden. Als het goed is een rood/witte, een gele, en een paarse. Bij mij is de rood/witte mijn ontsteking, de gele voor mijn verlichting, en de paarse voor mn accu. Zowel de gele als paarse gaan als het goed is via de spanningsverdeler. Als je de rode draad van je multimeter aan de gele draad hangt, en de zwarte tegen je carter houd, zou je minstens 7V AC moeten meten als je dan kickstart.
(mocht je geen multimeter hebben, ze kosten maar een paar euro bij de praxis. De meest goedkope is goed genoeg om dit soort dingen na te meten. En meten.. is weten
)