Oke het heeft even geduurd lijkt, maar ik ben nog steeds met mn scoot bezig (tot ongenoegen van mn ma die niet van zwarte handen op de deuren houd
).
Inmiddels zitten alle kappen erop, en ga ik dagelijks met mn scoot naar mn werk.
Momenteel liggen er 6,8gr rollen in, samen met een zilvere polini veer (stuk beter dan een EVO-veer :7)
Aangezien ik voor mijn gevoel nog steeds vermogen te kort kom vorige week de prop uit mijn uitlaat willen halen, die bleek er echter niet (meer) in te zitten. Een poging om hem schoon te branden mislukte ook. Meer dan een paar minuten durende vlam kreeg ik er niet uit. Ik vermoed dat er schotten in mn uitlaat zitten, of hij is goed verstopt.
TurtleWax is liev =)
Zojuist wat dingetjes gehaald bij de Karwei waarvan ik morgen even moet kijken of het op mn scoot staat. Zo ja dan komen er nog wat pics van mijn idee van versiering
Verder nog steeds uitzoeken waarom ik niet boven de 65 teller uitkom. Ookal leek het bij t uitbranden dat mn pijp verstopt zit, zo klinkt hij niet. Nog even verder spelen met sproeiermaten dus, of misschien zelfs een 17,5mm carbje.