T TTM Speedhunter Well-Known Member 17 September 2005 #21 Marcel jonge je dragster zag er met kaal blok nice uit.. maar nu al helemaal ghjehe die achterveer is dope... je hebt style. is aleen al aa je tirga te zien... eeej de groete he TUIG!
Marcel jonge je dragster zag er met kaal blok nice uit.. maar nu al helemaal ghjehe die achterveer is dope... je hebt style. is aleen al aa je tirga te zien... eeej de groete he TUIG!
Rooienaar 5.2L V8 18 September 2005 #23 Nu nog een beetje afstelen hé Marcel, want zoals het gisteren reed was het nog niet bepaald top Komt goed
Nu nog een beetje afstelen hé Marcel, want zoals het gisteren reed was het nog niet bepaald top Komt goed
T TTM Speedhunter Well-Known Member 18 September 2005 #24 marcel ff snel een vraagje aan je... ulker en ik wille kome banken maar dat kon aleen op zaterdag toch.. naja greets jan!
marcel ff snel een vraagje aan je... ulker en ik wille kome banken maar dat kon aleen op zaterdag toch.. naja greets jan!
mhrlover neos power 18 September 2005 #25 heb et altijd zeer aparte mooie dingen gevonden !!! , veel suc6 verder ermee. gr pj
Marcel флоп т мг е)) 18 September 2005 #26 KK vette dragster, ik vond em toen @ Oisterwijk ook al kk vet .. met die HR2 erop @ leeg blok :W
Bas. 100% T.K. Tuning 23 September 2005 #28 Woooow Zelden zon vette drag gezien nette kleuren combo ook en een mooi flesje erop