Italjet F-50 AC: Doetie ut of nie

Oke het heeft even geduurd lijkt, maar ik ben nog steeds met mn scoot bezig (tot ongenoegen van mn ma die niet van zwarte handen op de deuren houd :P).

Inmiddels zitten alle kappen erop, en ga ik dagelijks met mn scoot naar mn werk.
Momenteel liggen er 6,8gr rollen in, samen met een zilvere polini veer (stuk beter dan een EVO-veer :7)

Aangezien ik voor mijn gevoel nog steeds vermogen te kort kom vorige week de prop uit mijn uitlaat willen halen, die bleek er echter niet (meer) in te zitten. Een poging om hem schoon te branden mislukte ook. Meer dan een paar minuten durende vlam kreeg ik er niet uit. Ik vermoed dat er schotten in mn uitlaat zitten, of hij is goed verstopt.

scoot.jpg

TurtleWax is liev =)

Zojuist wat dingetjes gehaald bij de Karwei waarvan ik morgen even moet kijken of het op mn scoot staat. Zo ja dan komen er nog wat pics van mijn idee van versiering ;)

Verder nog steeds uitzoeken waarom ik niet boven de 65 teller uitkom. Ookal leek het bij t uitbranden dat mn pijp verstopt zit, zo klinkt hij niet. Nog even verder spelen met sproeiermaten dus, of misschien zelfs een 17,5mm carbje.
 
die std ac heeft ook niet echt veel vermogen, ik raad je een dr70cc aan , heb die ook gehad op mn ac italjet, daar een leo pijpje bij en je trekt 20 x beter ;)
 
Originally posted by Go0s
Hoeveel heeft ie gelopen? Misschien is je zuigertje op ofzo

Er staat 3200 op de teller, maar die is een poosje stuk geweest.
Zuiger is net nieuw, die heeft nog niet eens 100 gelopen. Cilinderwand zag er nog puntgaaf uit. Denk niet dat het probleem daar te zoeken is.

Veel vermogen hebben std blokkies nooit, maar wat ik er nu uitkrijg is gewoon prut. Ik denk zelf aan een benzine probleem.
Het vernauwde spruitstuk heb ik, zoals een paar paginas trug staat, vervangen met een onvernauwde omdat mn olienippel was afgebroken. Ik denk dat mn 12mm carbje dit ong 18mm spruitstuk niet goed kan vullen oid, en mn blokkie dus gwn niet genoeg sap krijgt.

Ik wil niet aan een 70cc, nog aan n andere pijp. Ik woon en werk in Amsterdam, waar de politie dol op rollerbanken en achtervolgingen lijkt te zijn. De top van 60 kan ik opzich nog wel mee leven.. maar dat optrekken is gewoon kut in de binnenstad
 
hey echt leuk waar je mee bezig bent heeft me wel een dik uur geduurt om het allemaal door te lezen maar jah het bleef zo interesant

keep tuning gr
 
Haha, dank je ;) Doe me best om het ook n beetje leuk om te lezen te houden ;)

17,5mm carb is ws. wel een goed idee. Morgen 1st even verder spelen met sproeiers...

En elke std scoot is wel over de 60 @ teller te pissen... lijkt me
 
Tsja, de mijne had zo een vreselijke dip dat ik er bijna bang van werd.. Magoed even later bleek ook dat de krukaslagers en de zuiger gaar waren door het leuke smeersysteem van de F50.. Daarna lieptie wel stukken harder met andere cilinder en pijp, magoed suc6 ermee..
 
Originally posted by Enrico@nrg
Tsja, de mijne had zo een vreselijke dip dat ik er bijna bang van werd.. Magoed even later bleek ook dat de krukaslagers en de zuiger gaar waren door het leuke smeersysteem van de F50.. Daarna lieptie wel stukken harder met andere cilinder en pijp, magoed suc6 ermee..

jij bent gewoon een prutser:P,
in principe gaan ze ontgrensd harder als de meeste andere ontgrensde scooters (vooral de nieuwe)...
 
Back
Top