Cipher
Well-Known Member
Misschien zijn jullie mijn n00b topics in het beginnersforum al tegen gekomen, maar toch zal ik het verhaal even kort toelichten:
In 1999 werd ik 16, en heb ik een 2de hands scooter gekocht; een gele Italjet Formula-50 Air Cooled uit 1995. Vijf dagen later is deze mij echter ontnomen bij een geweldadige straatroo.
Nu heb ik ongeveer een maand geleden (dus bijna 5 jaar later) een brief van de politie gekregen met de melding dat ik mijn scooter kon komen ophalen in Haarlem. Na wat informeren bleek dat hij daar al sinds september 1999 stond, en in beslag is genomen uit een winkel in Beverwijk (er zit ongeveer een half jaartje tussen diefstal en inbeslagname).
Toen had ik dus mijn scooter terug; de helft van de kappen en onderdelen in een plastic zak, de andere helft nog half vastgeschroeft. Eenmaal thuisgekomen blijkt dat hij volledig compleet is, op het kleine bougiedeurtje na.
Ik ben op dit forum een beetje gaan rondvragen wat ik nou het best kan doen om hem weer aan de praat te krijgen, en daar zal dit topic dan ook over gaan; mijn Italjet F-50 aan de praat krijgen.
Alle vragen die ik hier nog over heb zal ik gewoon in de daarvoor bestemde fora posten, en alle behaalde resultaten hier achterlaten.
De dag waarop ik mijn scooter kocht zag hij er zo uit;
Toen ik hem terug kreeg zag het er iets anders uit;
Als eerste meteen die afschuwelijke stikker eraf gerukt, die kon ik echt niet uitstaan
Ik ga dus proberen hier een beetje bij te houden wat ik allemaal heb gedaan om hem weer aan de praat te krijgen, ondersteund met foto's (zoals de bedoeling is in dit forum ).
Eerste probleem is om te beginnen al tijd;
Overdag werk ik, 'savonds train ik, en in het weekend zit ik bij mn meisje in Breda (ik woon in amsterdam). Ik heb elke week minstens 1 avondje om een beetje te klussen. Updates kunnen jullie dus wekelijks verwachten, op woensdag of donderdag avond.
In 1999 werd ik 16, en heb ik een 2de hands scooter gekocht; een gele Italjet Formula-50 Air Cooled uit 1995. Vijf dagen later is deze mij echter ontnomen bij een geweldadige straatroo.
Nu heb ik ongeveer een maand geleden (dus bijna 5 jaar later) een brief van de politie gekregen met de melding dat ik mijn scooter kon komen ophalen in Haarlem. Na wat informeren bleek dat hij daar al sinds september 1999 stond, en in beslag is genomen uit een winkel in Beverwijk (er zit ongeveer een half jaartje tussen diefstal en inbeslagname).
Toen had ik dus mijn scooter terug; de helft van de kappen en onderdelen in een plastic zak, de andere helft nog half vastgeschroeft. Eenmaal thuisgekomen blijkt dat hij volledig compleet is, op het kleine bougiedeurtje na.
Ik ben op dit forum een beetje gaan rondvragen wat ik nou het best kan doen om hem weer aan de praat te krijgen, en daar zal dit topic dan ook over gaan; mijn Italjet F-50 aan de praat krijgen.
Alle vragen die ik hier nog over heb zal ik gewoon in de daarvoor bestemde fora posten, en alle behaalde resultaten hier achterlaten.
De dag waarop ik mijn scooter kocht zag hij er zo uit;
Toen ik hem terug kreeg zag het er iets anders uit;
Als eerste meteen die afschuwelijke stikker eraf gerukt, die kon ik echt niet uitstaan
Ik ga dus proberen hier een beetje bij te houden wat ik allemaal heb gedaan om hem weer aan de praat te krijgen, ondersteund met foto's (zoals de bedoeling is in dit forum ).
Eerste probleem is om te beginnen al tijd;
Overdag werk ik, 'savonds train ik, en in het weekend zit ik bij mn meisje in Breda (ik woon in amsterdam). Ik heb elke week minstens 1 avondje om een beetje te klussen. Updates kunnen jullie dus wekelijks verwachten, op woensdag of donderdag avond.
Last edited: