ISC Adria 2004

dani said:
Adria nieuws;

Kerv heeft in de laatste training vandaag Ge geboekt!
En tijden zaten rond de p5.

doet ie goed +ralf+
Erg vet, aangezien het een topspeed baan is heeft Kerv wel ze gewicht mee ten opzichte van Gé natuurlijk. Maar dan nog *D

Nu nog uitslagen! Ben wel benieuwd wat ze gedaan hebben!
 
dani said:
Adria nieuws;

Kerv heeft in de laatste training vandaag Ge geboekt!
En tijden zaten rond de p5.

doet ie goed +ralf+


Helaas voor kervje ben je niet goed geinformeerd.

Op vrijdag beide (kerv en ik) veel problemen met afstelling scooter qua vario e.d. toch lekker en vooral veel gereden kwam neer op een 1:37.00 voor mij en een 1:37.50 voor kerv. gelijk met de tijden van Lipnik idd rond plek 5 tot 7

zaterdag nog meer problemen scooters liepen echt niet meer dit was voor de kwali. resultaat ik 19de en Bos 23ste KUT dus

zondag scooters liepen weer goed. resultaat ik 10de en Bos 16de. al snel kwamen kervin en ik erachter dat wij op het circuit van adria niet echt over het perfecte lichaam qua gewicht en cw-waarde beschikten.
kwamen veel snelheid en accelaratie tekort op sturen deden we niet onder voor de toppers aldaar we konden ze alleen niet bijhouden op de rechte stukken (liever spa dan) :)
op motor vermogen hadden we ongeveer het zelfde als de meeste daar het was puur een gewicht probleem(met sommige rijders scheelde het meer als 30KG)

verder toffe tijd gehad.

EN jullie mogen allemaal Alex Kalden gaan feliciteren want die heeft Renske ten aanzien van 500 italianen en nog wat nationaliteiten ten huwlijk gevraagd en zij kon hem natuurlijk niet teleurstellen en heeft JA gezegd. was errug coole actie van Alex
 
Precies...:)

vermogen is 1.... gewicht is 2 :)

Voor de rest, vind ik het ook gewoon tof, dat jullie de nederlandse eer hoog gehouden hebben, door uberhaupt aan de start te verschijnen :)
 
zo ik ben ook weer boven water!!!

Allemachtig wat was adria KICK!!!

vrijdag waren we idd, super snel, lekker kunnen vechten! en bijde rond p5!

op een vreemde manier, liepen die scooters zaterdag/zondag niet meer!

in de races heb, ik elken races alles op alles gezet. en dat was wel grappig! iedereen er uit remmen enz!! hahahahah

ik porbeer morgen de pic's op inet te zetten! heb er ongeveer 70 ofzo

gr kerv -:-
 
Foto's

HPIM2339.jpg

( onze kleine vriend, in de races reed hij met een volledig malossi oufit )

HPIM2323.jpg

( EK Champ )

HPIM2320.jpg

( kees :rolleyes: )

HPIM2361.jpg

( test baantje *D Werd tot s'avonds laat 1 uur ofzo nog getest )

voor de rest van de pic's

Pic's Adria 04

Gr Kerv -:-
 
HPIM2339.jpg


Kan dit mannetje nou echt goed rijden, of heeft hij alles te danken aan zijn gewicht? Hij heeft iig wel lef voor zo'n klein mannetje :D
 
Pronk said:


Kan dit mannetje nou echt goed rijden, of heeft hij alles te danken aan zijn gewicht? Hij heeft iig wel lef voor zo'n klein mannetje :D

Hij kan totaal niet rijden ( nog niet )

maar op het rechten stuk was hij iddd niet te verslaan :)

-:-
 
Back
Top