ISC Adria 2004

HPIM2292.jpg

Mn nieuwe Pijpje

HPIM2294.jpg

Zo en daar staat hij weer.

we zitten nu op 18.8 pk, dus dik voor uit gegaan vergeleken met spa!

Woensdag inladen, en dan vertrekken we donderdag richting Adria!

Gr Kerv #3-:-
 
Last edited:
veel succes daar kerv (en verder die nog heen gaan! ) zou er ook wel willen kijken maar is een beetje ver weg om even heen en terug te rijden :p
 
Niels said:
niet roke-style achterkap? of mag dit niet ivm regelementen?
Dat mag idd niet volgens de regelementen. Net als lassen aan het frame, iets anders dan Malossi gebruiken, verkeerde banden hebben of defcon in je blok smeren +ralf+
 
Aan mn st scooter is inderdaad niet gelast enz. vandaar dat ik hem omgebouwd heb! Maarja geef mij maar mn 50cc scooty!!! stuurd veel beter, want het subframe mag je ook niet aan passen, en dergelijke frame MOET gewoon st zijn.

Maar een 70cc is ook veel leuker hehehe }) }) })

lekker fun hebben daar gaat het om!

volgend jaar ga ik ook nog een paar wedstrijden in het belgies kampioenschap rijden denk ik *D scooter staat er toch 8)

Gr Kerv -:-
 
Sander ik snap je niet?
Verder ga ik bij deze definitief niet naar Adrai, het is jammer maar volgend jaar moeten we het toch maar met een busreis oid met wat meer mensen proberen.
 
volgens het laaste nieuws heeft Rik zich niet optijd ingeschreven voor Adria en kan daarom ook niet deelnemen aan de races daar.

het zit hem ook niet echt mee dat internationale gerace
 
Kerbinos said:
Zo blokje zit weer in elkaar!!

Gé zit al weer op de 21 pk met zn scooter ( Speed 2004 )


-:- #3

niet overdrijven Hé 19,8 pk SAE
kervje 18,7 SAE
beide bij 13,500 rpm
zo nu weten jullie alles *D
 
Zolang dat nog met die tandriem is vind ik het mooi, als dit op de rollen is dan is het heeeel netjes.
Over Rik, dat zou wel heel erg jammer zijn. Hij had zich er echt op verheugd volgens mij.
 
g-one said:
niet overdrijven Hé 19,8 pk SAE
kervje 18,7 SAE
beide bij 13,500 rpm
zo nu weten jullie alles *D

voor spa, met de ouden software kwam je wel op zo iets uit!! ( omgerekent dan )

Maar NU is het idd 19.8 pk 8)

-:-
 
Back
Top