ISC Adria 2004

Pronk said:
HPIM2339.jpg


Kan dit mannetje nou echt goed rijden, of heeft hij alles te danken aan zijn gewicht? Hij heeft iig wel lef voor zo'n klein mannetje :D


wat ik niet berijp is dat ze zo'n ventje niet op een zip laten knallen dan is tie op het rechte stuk helemaal onverslaanbaar en zal hij beter de bocht door komen
 
haman said:
wat ik niet berijp is dat ze zo'n ventje niet op een zip laten knallen dan is tie op het rechte stuk helemaal onverslaanbaar en zal hij beter de bocht door komen


wat maakt het uit hij heeft toch gewonnen! en daar gaat het om!

groeten
 
is dat ventje eerste geworde :O:O:O respect hoor hoe oud mag die dan wel niet wezen en waar komt ie vandaan, ik hoorde verhalen dat hij ook op een 180 cc runner aan het boeken was zijn daar toevallig foto's van
 
dat kleine manetje bakten er hellemaal niks van!

hij reed in de klassen super scooter! en hij reed achter in het veld mee, alleen op de rechten stukkken was hij onverslaan baar. sturen / remmen, dat kon hij duidelijk NIET!

Gr Kami-Kerv
 
super.jpg

( Kerv in knal mode )

104A1227.jpg

( cursu belgen inhalen, rechten stuk haalde ze mij weer in. dus ik was druk bezig heheh )

104A1268.jpg

( weer inhalen }) )

304A0021.jpg

( toen lag ik weer voor op! tot halverwegen het rechten stuk )

304A9077.jpg



gr Kami-kerv
 
Last edited:
is eigenlijk kut dat belgen ook in het belgisch race seizoen met 70cc rijden en in ned 50cc, daar halen zij voordeel uit, nederlanders kunnen in mijn ogen beter sturen, zeker als je ziet welke plaatsen zijn haalden in promo vario met 50 cc
 
S`am said:
is eigenlijk kut dat belgen ook in het belgisch race seizoen met 70cc rijden en in ned 50cc, daar halen zij voordeel uit, nederlanders kunnen in mijn ogen beter sturen, zeker als je ziet welke plaatsen zijn haalden in promo vario met 50 cc

En jij dacht dat dat alleen aan het sturen lag dat ze met een 50cc de belgische 70's bij kunnen houden?
 
Back
Top