2-3 september ISC Spa

Advertisement - register to remove this

Ik hoop dat ik aanwezig kan zijn als deelnemer, ik moet deze race echt een keer gereden hebben!
 
Tja, mn 2e zip is bijna klaar en volgens reglementen van isc. Dus misschien maar mee doen. Alhoewel het gewoon reteduur is kwa inschrijving en onderdelenverbruik.
 
zo dit word zeker gaaf, helemaal omdat iedereen die in de sbo rijd al een scoot heeft klaar staan die bijna volledig aan de regelementen voldoen
en omdat de sbo en de isc zo op elkaar lijken motorisch dan, zijn de scoots dit jaar nog verder ontwikkelt en zal het het nu nog zwaarder worden voor de andere deelnemers 8P
 
Paulus said:
zo dit word zeker gaaf, helemaal omdat iedereen die in de sbo rijd al een scoot heeft klaar staan die bijna volledig aan de regelementen voldoen
en omdat de sbo en de isc zo op elkaar lijken motorisch dan, zijn de scoots dit jaar nog verder ontwikkelt en zal het het nu nog zwaarder worden voor de andere deelnemers 8P

de sbo scooter zijn mede doorontwikkelt door de uitlaat en ontsteking en carb verandering, rijden weinig met een full isc proof setup
 
Back
Top