is dit een goede setup??

Spy@Sneek

Z-Side Racing
Hey allemaal..

Mijn maat heeft een piaggio NRG..Die is helemaal orgineel.
hij wil er nou een vettere setup onder ,en hij zat aan het volgende te denken:

Stage 6 sport pro 70cc
19mm Del Ortho
Rito krukas(met c3 lagers+keringen)
Bidalot S2

Alles achter de carterkap blijft orgineel want dat is nog zo goed als nieuw..

(Ik vraag dit ff voor hem want hij hed geen internet thuis)

Zou dit wat blazen op zijn scoot of zijn er dingen die beter of anders moeten(zoals uitlaat,carb enzo.)

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

wowalt said:
opzich zal et wel leuk lopen, zeker als je op ten duur nog een c16/ variotje en koppelingetje aanschaft.


is een c16 niet wat te hoog toerig voor standaart sport pro.zou een s2 het niet beter doen aangezien de vario/koppeling en al die shit orgineel blijft??
 
Hehe... Voor in Sneek ? Veel succes. Tenzij ze niet meer zoveel controleren als toen ik daar nog op school zat :p

Voor de rest is het wel een leuk school-setupje 8)
 
D.J said:
Hehe... Voor in Sneek ? Veel succes. Tenzij ze niet meer zoveel controleren als toen ik daar nog op school zat :p

Voor de rest is het wel een leuk school-setupje 8)


hahhaa tja..
Maar ieder van onze scooter crew is welles aan gehouden zowat haha.
elke keer weten we nou waar ze staan dus nemen we zowiezo andere roetes om ons te verplaatsen in het kleine sneek, et is ook meestal een periode wanner ze weer met die kut rollerbanken staan...
 
wowalt said:
opzich zal et wel leuk lopen, zeker als je op ten duur nog een c16/ variotje en koppelingetje aanschaft.


maar nog ff over de uitlaat zou een c16 het nou beter doen of de S2...???
(vario en al die sh*t blijft orgineel) het gaat om het koppel en een mooi snelheidje
 
hhmm c16 gaat et niet worden..
aangezien een jongen bij ons op school nog een shot heeft liggen en de hier boven genoemde s2,dus daar zou et 1 van moeten worden.want de c16 is wat te duur omdat we die anderen voor 75 euro perstuk kenne halen..
duzzz shot of s2 op de ovale stage 6????????
 
idd zou ook voor de shot gaan (bij gebrek aan beter) zul je wel een leuk koppel mee hebben
en als je later aan een vario en koppeling en snellere uitlaat gaat denken zou ik een 21mm carb pakken...
 
Back
Top