weten jullie of dit een goede setup is voor kymco??

kymco-freak

Motorstep Member
hallo ik ga binnenkort een kymco kopen en nou wou ik vragen of jullie weten of volgende setup goed is voor een kymco

-jolly motto
-MHR-REPLICA
-RHQ krukas
-19mm malossi carb.
-hebo racing instelbare koppeling
-polini speedcontrol vario

de MHR-REPLICA wordt tegen die tijd waarscheinlijk ook nog getuned als et even kan stage 5! :)

ik hoop dat jullie weten of dit een goede setup is!
 
Advertisement - register to remove this

Zal leuk lopen als je het goed afsteld.

Alleen ik zou voor een 21 DO gaan en als je persee een 19mm carb wilt ook gewoon een DO.
 
waarom een replic cilinder kopen als je een jolly motto koopt. hele duure uitlaat en een "goedkope" cilinder!!! die rhq krukas is er ook in pen 12 ( voor de zelfde prijs !! ) dus waarom geen speed\cross\team\evo cilinder??

ziet er wel leuk uit trouwens hoor, zal best goed rijden.
 
geen speedcontrol vario. neem een multivar van malossi en ook een 21 carb.. als dat mogelijk is dan.. en ik zou een malossi delta clutch koppeling nemen ipv hebo. maar is duurder, maar ik vind ik die hebo een kutding, andere vinden hem goed..
 
Originally posted by phantommhrteam
waarom een replic cilinder kopen als je een jolly motto koopt. hele duure uitlaat en een "goedkope" cilinder!!! die rhq krukas is er ook in pen 12 ( voor de zelfde prijs !! ) dus waarom geen speed\cross\team\evo cilinder??

ziet er wel leuk uit trouwens hoor, zal best goed rijden.

een betere cilinder voor kymco is er volgens mij niej! en een uitlaat die echt super geschikt is voor MHR-REPLICA ook niej want ze hebben bijna geen uitlaten, cilinders voor kymco want ze hebben geen eens shot ofzowiets dergelijks voor kymco of et zijn hele slechte uitlaten of uber goeiuh zoals jolly moto maar als jij een betere cilinder kent voor kymco dan hoor ik graag van juh waar juh die hebt gezien en als juh hem op internet hebt gezien geef me dan a.u.b. effe de link! ;)
 
Bida s2
Dopplerasje + c3 lagers
MHR R ( De beste cilinder vind ik voor kymco/peugeot ac )
21mm carb ( met doppler spruitstukje.. )
Hebo Koppeling
Mallosi multivar


Dan heb je de zelfde setup als mij.. ( ouwe dan he... )
Ik kan je garanderen je heb auto wheely's bij het leven
en je rijd super strak
 
Re: Re: weten jullie of dit een goede setup is voor kymco??

Originally posted by haagze sf2
Bida s2
Dopplerasje + c3 lagers
MHR R ( De beste cilinder vind ik voor kymco/peugeot ac )
21mm carb ( met doppler spruitstukje.. )
Hebo Koppeling
Mallosi multivar


Dan heb je de zelfde setup als mij.. ( ouwe dan he... )
Ik kan je garanderen je heb auto wheely's bij het leven
en je rijd super strak


heey bedankt voor de tip! maar hoe hoog lag de top snelheid toen dan??????
 
Originally posted by mssh
Ik zou idd ook geen Speedcontrol vario pakken, het zijn echt kl*te dingen.
Maak hem LC, het is wel een hoop gepiel, maar dan heb je wel wat heel speciaals.

ik zat idd ook al aan te denken om em lc te maken maja voor kymco lc heb juh maar 2 cilinder en dat is 70cc malossi sport (gietijzer dus) en 70cc metrakit (ook giet) dus en ik wil dan wel een beje goeiuh cilinder en niej zon afgepoept rot cilindertjuh! en keb ook geen zin om een cilinder helemaal te gaan bewerken en alles om hem pas te maken! en kweet ook niej eens hoe dat moet dus! maja als jullie ergens meer lc cilinders voor kymco hebben gezien dan hoor ik dat graag! grttzzz Timo
 
Back
Top