hoe moet ik weten als dit een horizontaal of vertikaal is

Advertisement - register to remove this

Maat iedereen heb ook 2500 euro of meer. Alleenne t zegt niet dat je 2500 euro hebt dat je heel je spaar rekening leeg moet trekken aan die scooter he
Wat het probleem is ... ( tenminste mijn probleem ) je wil steeds een beter blokkie bouwen , en ongemerkt ben je zo 2500,00 of meer kwijt ..
Tja .. je kan het ook in de gokbak gooien , of aan die verdovende sigaretjes uitgeven , doe ik absoluut niet ... Bouw er liever een F*cking snelle Scooter voor .... ;)
 
Wat is het beschikbare budget?

Want los van het type blok, is dit niet eenvoudig te behalen en gaat het veel geld kosten.

Daarnaast snap ik niet zo goed wat zo'n top voor zin heeft, vind de meeste scooters tot 80 nog prima, maar zodra je daar overheen gaat, worden ze eigenlijk veel te licht en is het met slecht wegdek best nog wel een uitdaging hem op de weg te houden.

Hij wilt vast de politie in halen, want het nooit zal lukken. Voordat die zover is zit die omgevouwen om een dikke boom.
 
Hij wilt vast de politie in halen, want het nooit zal lukken. Voordat die zover is zit die omgevouwen om een dikke boom.
Speedfight trekt ie al krom met beetje vermogen, haalt de boom nog niet eens vrees ik.

Maar we hebben het de topicstarter een beetje afgeraden en gezien sommige van zijn antwoorden zou hij er sowieso beter aan doen zich wat meer in het opvoeren verdiepen. Maargoed dat is mijn idee. Verder niet lullig bedoelt maar zo'n blokje als je voor ogen hebt zet je niet ff zo 1 2 3 in elkaar dus voor je een hoop geld erin pompt en dan met je eerste paar km de boel in de soep draaien is toch zonde van je geld lijkt me
 
Ok ... en dan ? heb je zoveel geld in een oude Speedfight 2 gestoken , wat je nooit never terug krijgt .
Een Zip of Runner is behoorlijk waardevast.
so jij zegt dat ik moet een runner kopen en dan 500 euro om naar servie te brengen om dat ik ga niet in nederland rijen met al die kut rollerbanken en gezooi en dan ook 600 voor servich papieren dat kost me al 1100 euro
Post automatically merged:

Wat het probleem is ... ( tenminste mijn probleem ) je wil steeds een beter blokkie bouwen , en ongemerkt ben je zo 2500,00 of meer kwijt ..
Tja .. je kan het ook in de gokbak gooien , of aan die verdovende sigaretjes uitgeven , doe ik absoluut niet ... Bouw er liever een F*cking snelle Scooter voor .... ;)
kan dit dan als ik haal een nieuwe frame of gwn een nieuwe speedfight
 
Last edited:
Euhh.. ik zeg niet dat je een Runner moet kopen ... dat maak jij er van , zijn zat ander Piaggio modellen .
Wat ik je advieseer is et volgende : een Speedfight 2 is een oude gedateerde Scooter , als je daar geld in gaat stoppen , word het een Money Pit .
Heb een Speedfight 3 in nieuwstaat gehad , vet snel ding ... helaas met verlies moeten verkopen .
Een Bijv : een Zip , is Hip ... en word grog geld voor betaald .
Persoonlijk Qua rijgedrag ... gaat mijn voorkeur uit naar Runners ... maar dat is mijn ervaring en Mening .
Wat jij wil bepaal je natuurlijk nog altijd zelf .
 
Euhh.. ik zeg niet dat je een Runner moet kopen ... dat maak jij er van , zijn zat ander Piaggio modellen .
Wat ik je advieseer is et volgende : een Speedfight 2 is een oude gedateerde Scooter , als je daar geld in gaat stoppen , word het een Money Pit .
Heb een Speedfight 3 in nieuwstaat gehad , vet snel ding ... helaas met verlies moeten verkopen .
Een Bijv : een Zip , is Hip ... en word grog geld voor betaald .
Persoonlijk Qua rijgedrag ... gaat mijn voorkeur uit naar Runners ... maar dat is mijn ervaring en Mening .
Wat jij wil bepaal je natuurlijk nog altijd zelf .
oh ok ik heb nog een vraag hoe kan dit nou?
Post automatically merged:

Euhh.. ik zeg niet dat je een Runner moet kopen ... dat maak jij er van , zijn zat ander Piaggio modellen .
Wat ik je advieseer is et volgende : een Speedfight 2 is een oude gedateerde Scooter , als je daar geld in gaat stoppen , word het een Money Pit .
Heb een Speedfight 3 in nieuwstaat gehad , vet snel ding ... helaas met verlies moeten verkopen .
Een Bijv : een Zip , is Hip ... en word grog geld voor betaald .
Persoonlijk Qua rijgedrag ... gaat mijn voorkeur uit naar Runners ... maar dat is mijn ervaring en Mening .
Wat jij wil bepaal je natuurlijk nog altijd zelf .
dit ook
 
Kan jij een frame omlassen om er een ander blok onder te hangen dan? Wijsneus.

Als je er genoeg verstand van hebt, en er veel werk en geld in wil stoppen kan bijna alles. Jij kan dat niet.

Dan zou ik toch nog iets nuttigs toevoegen, er staat wel een viva frame voor hexagon blok op MP. Vivacity en speedfight frame zijn zo goed als hetzelfde. Daar zou je misschien relatief simpel nog wel iets van kunnen maken. Als het per se een SF moet zijn.

 
Last edited:
Kan jij een frame omlassen om er een ander blok onder te hangen dan? Wijsneus.

Als je er genoeg verstand van hebt, en er veel werk en geld in wil stoppen kan bijna alles. Jij kan dat niet.

Dan zou ik toch nog iets nuttigs toevoegen, er staat wel een viva frame voor hexagon blok op MP. Vivacity en speedfight frame zijn zo goed als hetzelfde. Daar zou je misschien relatief simpel nog wel iets van kunnen maken. Als het per se een SF moet zijn.

Ik ben goed in lassen en ik heb ook een las machine
 
Ik ben goed in lassen en ik heb ook een las machine
Al die ideeën die je hebt, zal ik maar vergeten. Als je niet eens weet welk blok er onder je scooter zit, gaat een blok monteren + omlassen frame je echt niet lukken. Verkoop die speedfight, haal een aerox (lijkt redelijk op een speedfight) met een leuk 70cc kitje en dan kan je die 120kmu die je perse wilt halen echt wel aantikken.
 
Gewoon omlassen die speedfight naar een 180´er als je kunt lassen.
Ga ik doen en iedereen zegt dat ik weet niet welke motor het is bro ik heb de scooter van me vader 3 dagen geleden gekregen en ik heb al een aerox 70cc ik wil ook gwn een 172cc speedfight
Post automatically merged:

Gewoon omlassen die speedfight naar een 180´er als je kunt lassen.
Ik ga gwn een skipper 125cc blok eronder en dan mallosi 172cc en nog beetje tuning carb luchtfilter krukas vertanding vario koppeling en dan ga ik zeker een zip 180 bouwen ook
 
Ga ik doen en iedereen zegt dat ik weet niet welke motor het is bro ik heb de scooter van me vader 3 dagen geleden gekregen en ik heb al een aerox 70cc ik wil ook gwn een 172cc speedfight
Post automatically merged:


Ik ga gwn een skipper 125cc blok eronder en dan mallosi 172cc en nog beetje tuning carb luchtfilter krukas vertanding vario koppeling en dan ga ik zeker een zip 180 bouwen ook
Stop maar met dat gelul we worden niks van je wijzer je lult je de ziektes in man.
 
Back
Top