is dit een goede setup??? en hoe hard kan je ermee??? en een probleem...

CaRBoN-RoX

Well-Known Member
dit is mijn setup (aerox):
malossi sport vario (16x13 rollen)
hebo koppeling (gele drukveer omega zwart trekveren)
in augustus gloed nieuwe standaard 50 ccc cilinder
malossi v-snaar
de rest standaard..

en ik hep nog een probleem want als de motor warm is valt hij na 15/20 seconde uit, en als ik weg wil rijden duur het soms lang voordat hij dan is gaat maar dat komt denk omdat de rolletjes versleten zijn (5 maanden mee gereden :p)..
 
Advertisement - register to remove this

al had je maar een simpele terugloop gekocht zou je al harder gaan dan wat je nu hebt...

heb je alles al afgesteld?

van een andere koppeling trek je niet sneller op trouwens he? als je dat misschien dacht
 
ik weet het niet op dat gebied met koppelingen enzo hep ik niet zo veel verstand dus en ik hep em zo gekocht dus ik hep em zelf niet afgesteld , maar weet je ook welke rolletjes ik het best ken gebruike??
en ik hep sito plus, mag geen trgloper van ouders :(


al had je maar een simpele terugloop gekocht zou je al harder gaan dan wat je nu hebt...

heb je alles al afgesteld?

van een andere koppeling trek je niet sneller op trouwens he? als je dat misschien dacht
 
om harder te gaan en sneller op te trekken zou een DR 70 cilinder wel een mooie optie zijn voor jou dan, maar dat mag je vast ook niet van je ouders

en afstelling (rolletjes, trekveertjes etc) is niet te zeggen, dat moet je proberen
 
Back
Top