Innercity.

Zevenhuizen

Well-Known Member
Hallo mensen ik weet dat dit best wel een vroege topic is maar aangezien de kaartjes toch zo uitverkocht zijn enzo maak ik deze topic ff.

ik ben zelf wel van plan ernaatoe te gaan ik heb nog geen kaartje maar aangezien er de 20e van december ook een heel leuk feestje is in amsterdam zit ik nog een beetje te twijfelen maar wie gaan er allemaal zeker weten naar innercity??
 
Advertisement - register to remove this

ik vind het echt een kut line up ....enne tsja innercity trekt mij ook niet echt meer....allemaal een beetje te masaal en te druk...vooral om van ene zaal naar andere te gaan.
 
Zevenbergen8P crew zal waarschijnlijk ook aanwezig met iets van 10 man



Moeten nog wel kaartjes gaan halen maarja komt goed8)


Als je iemand met een kleine kluts om zijn nek ziet lopen dan is hij de kluts kwijt en hoort ie bij ons:D
 
Mietje 8P :)

Neej, je hebt wel gelijk tis cker duur :(

maar daarom niet minder leuk..:)

ik d8 btw dat innercity nu ook een hardstyle tent zou hebben ?
 
Lineup is ook niet echt mijn stijl.. Ben eigenlijk wel beter gewend van Innercity..

Mja Dana op Innercity, dat past niet echt ehhh.. Maar goed ook veel te duur :P
 
Originally posted by DanceTrend
Lineup is ook niet echt mijn stijl.. Ben eigenlijk wel beter gewend van Innercity..

Mja Dana op Innercity, dat past niet echt ehhh.. Maar goed ook veel te duur :P

Dana was vd week nog op tv bij zo'n talkshow achtig gebeuren van die beau van erven-doorn (RTL-live). Bah wat een nicht, hij had walgelijke laarzen aan...
Naja sowieso, Dana in zo'n prog... Het niveau daalt... (zeker nu me zusje van 15 er ook naar luistert :| )
 
Hmm.....Dana is wel koel enne Speedfreax tent ook wel! mja om daar nou zoveel geld voor te betalen 8P neej dankjedekoekkoek!

Kgaat morgen naar X-Qlusive @ HMH dat vink net ff-ies wat lekkerder! :) en kost nog minder ook! :p
 
Originally posted by M/\RC!
Hmm.....Dana is wel koel enne Speedfreax tent ook wel! mja om daar nou zoveel geld voor te betalen 8P neej dankjedekoekkoek!

Kgaat morgen naar X-Qlusive @ HMH dat vink net ff-ies wat lekkerder! :) en kost nog minder ook! :p


:W Same here 8)
 
Back
Top