INNERCITY --> wie gaan er?

hebo-aeroxje

Proud member
Aangezien ik eindelijk 18 ben geworden mag ik van papa en mama naar de grotere feesten toe. Dus gelijk maar kaartjes gehaald voor innercity, wil het gewoon toch eens meemaken. Ga met nog 4 anderen waaronder forumdude "martijn". Nu ben ik benieuwd of er nog meer mensen gaan naar innercity, en of er mensen bekend zijn met innercity en wat ze ervan vonden...

Wat ik nu momenteel erover denk ik dat het zeg maar hardstyle is, maar niet extreem verder...

Kom maar op! Greetz Arthur
 
Advertisement - register to remove this

Het schijnt wel vet te zijn qua aankleding, maar de muziek is een beetje trance achtig volgens mij. Maja, Dana komt wel dacht ik. Ik ga er heel misschien zelf heen, maar alleen als een klasgenoot van me een gratis kaartje kan fixen :P
 
Meestal duurt zown feest van 21:00 tot 07:00 Martijn

Ik wil wel, mr die muziek is nix voor mij...van die clubkutjes muziek :D

maja, ik kom ook alleen voor dana en de sfeer...(veel maten gaan dus)

Mr kmoet nog ff ticket fixen ergens...
 
Ik ga dit jaar weer. Was vorig jaar ook zeer vet. Ik was alleen vet moe, omdat ik de hele week had gewerkt (ik bezorg ook nog de telegraaf om 5.30) en die zelfde dag ook nog. En was al om 10.30 binnen. Was aan het einde dus helemaal op.
Het leukste is dat er ook wat minder bekende dj's komen, die heeel vet zijn. Vorige jaar was ik helemaal weg van James Holden. Hij was toen 20, maar draaide echt vette progressive.
En een tip die heel belangrijk is. Probeer niet te veel te lopen. Het is daar namelijk 1 richtings verkeer. Dus als je weer terug wil, ben je fucking 20 minuten onderweg. Na 2 keer heb je er al geen zin meer in.
 
Line up is juist vet :) hoeveel kost kaartje btw? En me eerste feest was IC 3 jaar terug, toen wassik 15, ik vond het geweldig toen, mja dat was omdat ik nix beters gewend was :)
 
Originally posted by Ozdorp
Line up is juist vet :) hoeveel kost kaartje btw? En me eerste feest was IC 3 jaar terug, toen wassik 15, ik vond het geweldig toen, mja dat was omdat ik nix beters gewend was :)

€50 8P
 
Originally posted by Ozdorp
Line up is juist vet :) hoeveel kost kaartje btw? En me eerste feest was IC 3 jaar terug, toen wassik 15, ik vond het geweldig toen, mja dat was omdat ik nix beters gewend was :)
Mja laat ik t zo zeggen, voor Innercity vind ik het tegenvallen. Vorig jaar bijv. vette DJs als Mauro Picotto, Sven Väth, Dave Clarke, enz. Nu alleen maar DJs die al zo vaak op feesten draaien.. Niet meer speciaal..
 
Sister Bliss wil ik graag horen en Benjamin Bates lijkt me ook erg vet. En Tiesto heb ik ook nog nooit gehoord beetje raar maar toch. En Mauro is echt gaar. Hij is vet chagie als hij draait. Alleen z'n koptelefoon is vet.
 
50 euro ?! jezus het moetn iet veel gekker worden. Weer zon belachelijk duur id-t feest hoor... :|

De komen XQ ga ik niet naar toe btw, Dana heel de avond, mwoah toch maar niet :D
 
Mijn eerste feestje was Db outdoor, en dat was zeker voor herhaling vatbaar.... innercity vind ik wat te masaal / druk / groot ook aso dure kaartjes, en lineup die niet echt mijn smaak is.
Maar voor de lui die wel gaan, veel plezier...
 
Og, de line up, ook een hoop onbekenden voor mij, maar ik ben gewoon vet benieuwd... zolang er maar enigszins HARD gedraaid wordt ben ik eigenlijk allang tevreden, en als er dan nog mooie intro's aan vooraf gaan, ist gewoon top...

Wel 10 zalen zeg :P

(johan gielen is btw tog niet te vergelijken met dana of sven vath... was vorige week nog ff bij hem wezen kijken draait regelmatig in tentje hier in de buurt maar das niet bepaald HARD ofzow :) )
 
Back
Top