Inlaattraject polijsten of niet?

Pfew, misschien wel maar ik zie denk ik 500 carters op jaarbasis, zo niet meer :D
Verder vroeg ik het zodat het voor iedereen duidelijk is, "glad" is een te algemeen begrip voor dit topic aangezien we het allemaal glad maken (op een paar golfbal effect dudes na +ralf+), maar het hier om het verschil tussen glad en polijsten ging zegmaar.
 
mmh, als we er van uit gaan dat FKT weet wat hij doet dan kijk je toch gewoon in een carter dat 'max' geprepareerd is door hem...Ikzelf heb nog nooit het werk van hem kunnen aanschauwen, maar denk dat hij wel weet wat ie doet.

en ikzelf, tjah ik maakte het altijd glad totaan korrel 1000.
maar ben wel een beetje aan het twijfelen of dit wel zo goed is.

leuk voorbeeld, als je in je auto rijd en je rijd 100 terwijl het regent, dan kruipen de druppels over de voorruit heen.
dit zou kunnen komen omdat het opp. zo glad is dat er een vacuum ontstaat tussen de ruit en de druppel...
zou dit dan ook vergelijkbaar kunnen zijn met je mengsel door je spruitstuk carter en naar cil?

tjah.... moeilijke vragen hebben vaak een simpel antwoord dus iemand?:)
 
Last edited:
Mol said:
Pfew, misschien wel maar ik zie denk ik 500 carters op jaarbasis, zo niet meer :D
Verder vroeg ik het zodat het voor iedereen duidelijk is, "glad" is een te algemeen begrip voor dit topic aangezien we het allemaal glad maken (op een paar golfbal effect dudes na +ralf+), maar het hier om het verschil tussen glad en polijsten ging zegmaar.

ik heb mijn eerste carters wel helemaal gepolijst alleen had ik daarvan de carterdruk omlaag gehaald door het te laten kotteren , dus dat is ook geen vergelijk...
 
paulyamaha said:
mmh, als we er van uit gaan dat FKT weet wat hij doet dan kijk je toch gewoon in een carter dat 'max' geprepareerd is door hem...Ikzelf heb nog nooit het werk van hem kunnen aanschauwen, maar denk dat hij wel weet wat ie doet.
Je maakt een mooi compliment naar Fred, maar vergeet niet dat er meerdere wegen naar Rome leiden :)
 
Mol said:
Verder vroeg ik het zodat het voor iedereen duidelijk is, "glad" is een te algemeen begrip voor dit topic aangezien we het allemaal glad maken (op een paar golfbal effect dudes na +ralf+), maar het hier om het verschil tussen glad en polijsten ging zegmaar.

zal ik ook even uitleggen over het carter van mij :)
Ik heb m dus eerst helemaal gepolijst ( kon je je haar erin kammen ).
En daarna met korrel 600 lichte kanaaltjes erin gemaakt.


edit : picje ( beetje onduidelijk misschien :( )
 
Last edited:
paulyamaha said:
mmh, als we er van uit gaan dat FKT weet wat hij doet dan kijk je toch gewoon in een carter dat 'max' geprepareerd is door hem...Ikzelf heb nog nooit het werk van hem kunnen aanschauwen, maar denk dat hij wel weet wat ie doet.

Dit is eventueel een optie, maar ik vind het wel dom van iemand om zo maar een carter van Fred, Ivo, Twins of wie dat ook zo maar na te maken. Dat noem ik ook geen tunen, maar kopieeren...

Deze post is niet naar jouw gericht!
 
inderdaad, daar heb je gelijk in, maar waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden als een bepaalde methode zich als goed bewezen heeft....

maar zoals gezegd heb ik nog nooit de mogelijkheid gehad om uberhaupt werk van FKT Twins of de Jager te zien. Maar ben wel benieuwd ;)
 
paulyamaha said:
klopt, dat is ook zo... trouens wel een erg diplomatiek antwoord:)
Ik doe me best :)
En als je een keer in de buurt van Koopmans bent en ik ben er ook vraag je er maar om. Laat ik je wel wat moois zien :*
 
Back
Top