This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[inkoop-actie] Is er intresse voor een Kartbox ?

Omdat ik al wat pm's heb gehad of ik voor wat mensen een kartbox goedkoop wil halen ben ik van plan samen met Black Phantom een inkoop actie te houden van nieuwe en 2ehands boxen.

De bedoeling is hetzelfde als bv de remschijf inkoopactie.
Dus als ik ff weet of er interesse is gaan we zaterdag kijken of we een partij voor een leuke prijs kunnen krijgen

Voor 2e hands kartbox moet je rekenen op ongeveer 12 euro incl. verzenden.
Prijs van een nieuwe moet dus nog besproken worden

* Voordeel van zon Box is dat hij veel stiller is
* Nadelen zijn vaak de grootte en de 'filtering' (of het ontbreken ervan) , das overigens op te lossen door hem in te bouwen in je helmbak of een Malossi Redsponge op maat te knippen.

Met zon ....pvc verloopstuk zijn ze probleemloos op de ring van een 19/21mm D0 aan te sluiten

Hier wat voorbeelden...



Met rubberen ding voor de aansluiting (zit niet op alle 2ehands filters maar wel op de nieuwe)




-----------------------------------------------------------------------------------

KartCarb's

We hebben laatst ook wat 2e hands kartcarburateurs zien liggen dus als iemand interesse heeft moet hij het maar zeggen...zaterdag foto's en merk/type info....
Mja we kunnen niks beloven wat betreft de carbs...
 
1 tweedehands inc alle rubbertjes heb ik wel interesse voor en als het ook een rode is maak je me helemaal blij

 
even voor de duidelijkheid.. we weten nog niet op welke termijn we ze kunnen krijge.. maar we gaan onze best er voor doen
 
Me heeft ook intresse in een Kartbox. Ligt er wel aan welk type het is

PS. Je weet waar je aan begint?
 
Ik wil ook graag box hebben met rubbers en zooi hehe. @de hands of nieuw maakt niet uit, het liefst een rode als je toch mag kiezen 8).
 
wat zijn de afmetingen van zo'n ding en wat kost hij nieuw?

als er verschillende maten zijn wil ik de kleinste
 
Ik wil ook wel zoon doos, zijn ze er ook nog met verschillende inlaatgrotes? Ik zou er graag 1 willen waar een 80mm buis op kan. Maarja anders ook wel interesse.
 
k heb ook wel interesse in een 2ehands liefst een zwarte,wat is het formaat van zon ding eigenlijk?
 
Originally posted by cozmo
Al meer info?

Sorry,ik vind het zelf ook erg lang duren..mja wist ook niet dat ie maar 3 of 4 dagen per week open zou zijn.
Zal er morgen of overmorgen wel weer eens langsgaan.
 
hellow voor 12 pleuro's wil ik het ook wel ff proberen en mij maakt het nie uit welke kleur zolang hij maar compleet is \
pm mij als je wat heb