Ik heb enkele jaren geleden tijdens een stage bij welbekende tuner een paar injectie systemen op motoren gebouwd (V-max, supercharged GSXR).
Voor de V-max gebruikten we gasklephuizen van BMW boxers (misschien dat een gasklephuis van een BMW K75 voor een 4T scoot wel dienst kan doen, weet ik nog wel liggen). De sturings module kwam van bij HPI. Vrij eenvodige module, die enkel het toerentalsignaal van de CDI afneemt en de gasklepstand via een POT meter op het gasklephuis de stand van de vlinderklep meet. In de module zitten een 10 tal regel schroefjes, met bij ieder schroefje een LEDje. Bij een bepaalde gasklepstand ging het welbepaalde LEDje branden en kon je de openings tijd van de injector regelen (best op de testbank afregelen). Dus geen terugkoppeling van Lambda of andere sensoren.
Waar ik over spreek is ondertussen al bijna 6 jaar geleden en volgens mij hebben ze bij HPI sinds toen ook niks meer doorontwikkeld, ik weet ook niet of ze die modules nog verkopen (kan je best zelf even informeren bij HPI).