Remreiniger injectie?

ik heb er denk ik wel een uur op grou mee gereden :p
ik start er altijd mee, is de benzine op dan rij ik er ook mee, geen gelul geen gezeur gewoon knallen.
 
misschien een idee om op startspray te gaan rijden? dat gebruiken ze ook bij motoren die lang stil hebben gestaan..
 
Volgens mij is van vrijwel al die dingen die hier genoemd worden de verbrandingsenergie lager als die van benzine.
Dit geld ook voor methanol. Voordeel van methanol is dat je veel meer methanol kunt verbranden met dezelfde hoeveelheid lucht. Sproeier moet dus zowiezo flink groter.
 
nick-nick said:
ik zit nu in examen periode dus ik ga over 2 weken het prberen, gewoon in mn carb. mikken onder t rijden:p.

kijken wat er gebeurd:) en dan ankomende meeting racen met een geheim:p

Niet lullig bedoeld hoor , maar is het niet verstandig eerst je setup even te veranderen voordat je xtra power gaat zoeken in een ander soort brandstof?

Op ten duur zal een "speed/evo" setup goedkoper zijn aangezien ik denk dat je alles zo kapot blaast met die remreiniger zooi.

Maar ok ,
Stel nou dat je het goed afgesteld krijgt... stel nou dat het ook allemaal heel blijft...
dan red je het sowieso niet op meetings/sprints tegen een "speed/evo" setup.
Dus dat "races met een geheim" zal je flink tegen gaan vallen :)
 
remreiniger gebruik ik om me vettige blok mee schoon te maken voor ik ga stralen, heb je ooit wel eens gezien hoe dat gaat , gewoon erop spuiten en de olie en troep glijd er zo af.

Dus als jij dat wilt gebruiken als een soort boost, moet je dat vooral doen, aangezien het voor geen meter mengt met benzine/olie.

Daarom kan ik me voorstellen dat JasperB zegt koopt maar vast 10 zuigers
 
ik ga t gewoon proberen, mijn zuiger heeft toch al 200ste teveel speling ofzo, kan makkelijk warmer worden, alleen is de vraag of mn krukas t leuk vind.denk t niet:(.
 
sorry hoor maar ik snap dit echt niet, als je een beetje zuinig en verantwoord met je spullen omgaat doet je zoiets toch gewoon niet of ligt dat nou aan mij? Als dit echt gewerkt had hadden er al lang meer mensen mee gereden.....
 
het is toch zo logisch als wat dat 't niks word.....remreiniger drijft vet&olie af als een m*tcherfucker wie gaat daar nou meer rijden????
 
magicmichael said:
gooi wat nitro glicerine in je tank (EN LAAT HET NIET VALLEN)
en dan rij je als een gek dat hou je niet voor mogelijk

bijwerkingen en gevaren:
als je het laat vallen ben je een been kwijt bij wijze van spreken

het is moeilijk om aan te komen

benzine gaat bruizen je moet door rijden tot je tank leeg is

zorg dat je benzine dop goed afgesloten is want de druk in je tank word ontieglijk hoog

whahaha

1. Denk je dat ze nitroglycerine gewoon overal kunt krijgen, dat verkopen ze heus niet zomaar aan iedereen...
2. Been kwijt??? Er blijft niks meer van je over...
3. Ga maar eens onderzoek doen naar nitroglycerine voordat je dat in je tank gaat gooien...
4. Ga het zelf eens proberen met nitroglycerine in je tank
5. Als je 4 opvolgt alvast gecondoleerd voor je familie

__________________

En als je nu in plaats van Remreiniger gewoon Startpilot zou gebruiken?
 
NRG subaru WRX said:
En als je nu in plaats van Remreiniger gewoon Startpilot zou gebruiken?

en als je nou inplaats van dat alles gewoon benzine gebruikt en een fatsoenlijke setup om te blazen?

Ik zie al helemaal de gedachte gang achter dit id. Maar hopelijk gaat de TS snel inzien dat het kansloos is op deze manier vermogen te gaan zoeken.

De mensen die reageren dat het "kan" en dat ie het maar moet gaan testen , vinden het alleen maar mooi omdat ze OF weten dat het kapot loopt , OF ze snappen het nog niet helemaal.
 
A-Bizar said:
en als je nou inplaats van dat alles gewoon benzine gebruikt en een fatsoenlijke setup om te blazen?

Ik zie al helemaal de gedachte gang achter dit id. Maar hopelijk gaat de TS snel inzien dat het kansloos is op deze manier vermogen te gaan zoeken.

De mensen die reageren dat het "kan" en dat ie het maar moet gaan testen , vinden het alleen maar mooi omdat ze OF weten dat het kapot loopt , OF ze snappen het nog niet helemaal.

Ik ben het helemaal met je eens. Helaas blijft het toch in alle remreiniger/nitro/kerosine topics altijd maar doorgaan.

Ik breng waardering op voor de mensen die in dit topic nog serieus blijven reageren, diegene die van hunzelf weten waar ze over praten. Maar ik vrees dat je je moeite beter ergens anders in kan steke.

Anders schieten er van die 'gare' topics als paddestoelen uit de grond.
 
idd beetje serieus reageren want remreiniger is idd niet echt bepaald smerend. btw heb ik x op me puch meej van die benzie auto rommel gereden gewoon halve liter op 4 liter beninze, maar dan begint ie toch aardig te verzuipen zeg maar het scheelt wel 4 km per uur in top :p op een orginele 50 dan he :L heb hem later uitelkaar gehaald maar zag niet echt directe schade van het rijden er op en denk dat ik het 4 tanken achter elkaar heb gedaan dus dat is mis een optie maar ja als je sterkere basis ga doen dan weet ik niet of t nog zo niet scahde loos is zeg maar
 
NRG subaru WRX said:
En als je nu in plaats van Remreiniger gewoon Startpilot zou gebruiken?

Beter is dat hetzelfde spul :|

@ arkje: leestekens blijven moeilijk...

Zoals ik al eerder zei en mensen nog meer gezegd hebben, het smeert niet en het verdrijft vet/olie...
Dus dan hebben we wel zo'n beetje de kern van het zaakje...

ALS je het probeert, maak een filmpje of een fotoreportage :+
 
Back
Top