70CC Injectie

Oom Agent

Corrupt
Nou heb ik dus lopen searchen maar aangezien niemand verteld of hij nou een 70CC Injectie kit heeft en er ook nog mee rijd. Dus start ik maar ff een nieuwe topic

Wie o Wie heeft ooit een 70cc Injectie voor DITECH of Purejet gekocht en hoe zijn de prestaties ervan :p

ben benieuwd:W
 
Advertisement - register to remove this

Mwah...denk niet dat het een slechte cilinder is, maar ik denk eerder dat er niet zoveel mensen zijn die Di-tech rijden en als ze Di-tech rijden dat het geld er niet voor over hebben om z'n cilinder te kopen.

Prestaties zullen best wel leuk zijn denk ik....Aangezien de standaard 50cc al leuke prestaties geven, zal de 70cc injectie nog leukere prestaties geven. Verwacht echter niet dat je hiermee de echte snelle jongens voorbij zult gaan rijden.
 
de prestaties van een 70cc op een runner purejet vallen tegen, vind ik. Ik heb hem gemonteerd voor een klant van me, maar ik vond hem echt tegenvallen. Moet er wel bijzeggen dat dit met een standaard uitlaat was...
 
Als er niet meer mengsel wordt ingespoten [software-aanpassing], zal zo'n ding nooit snel worden... Al plant je er een Speed70 op, bij wijze van spreken...\

Alles dat meer toeren draait, gaat gewoon schraler lopen... Totdat het motormanagment wordt aangepast, zullen DT/PJ's niet snel worden...
 
yup, andere cdi en injector, alles om die kit meer mengsel/genoeg, en meer vermogen te geven als het ware zit erbij.
misschien andere uitlaat erop doen?
 
jah idd jammer dat er weinig mensen een injectie blok hebben.

aangezien ze wel goede prestaties leveren maar als je er wat aan kloot of als er wat mis mee is dan is ut ook goed mis

ik denk toch maar dat ik mn Ditechje verkoop en toch maar weer aan de carb scoots ga sleutelen :D
 
hey ik heb een ditech met 70cc malossi.. je voelt wel meer power maar de topsnelheid is nog helemaal niet veranderd.. nu ga ik t nog proberen met: gianelly nrx, rode drukveer malossi, 4 gram rollen ipv 7 :S en dan nog vario en koppeling...
 
Ja het is inderdaad naar die injectie kits, want je zou denken dat het wel goede prestaties zal leveren, maar een vriend van me had het en het liep voor geen ene meter scheelde maar 10 kilometer per uur ofzo, wel zonde misschien zou er dan eindelijk een een scooter zijn die snel is en tenminste neit zo veel benzine zuipt:p ik haat tanken
 
een vriend van me heeft ook een ditech met een 70cc malossi, multivar, delta clutch, v-snaar, gianelli nrx.... het verschil met de 70 malossi was alleen te merken in power onderin, op top presteert hij niet veel beter(10 km ofzo) we gaan nu nog een malossi vertanding setje proberen en kijken of het dan wat beter word. we hopen iig op meer :rolleyes:
 
Back
Top