IMPULZ Outdoor Anybody?

Advertisement - register to remove this

Originally posted by miks66
nouuuu, ik ga niet....:'( mn broer wel, NIET leuk....
ben jaloers :(

impulz lijkt me zeer vetjes


OLÉ , en ik ga samen met hem!en nog meer!Het wordt denk ik heel vet.Kijk me ogen altijd uit8) :P

nog maar 2 nachtjes slapen.
 
JeeJ :)

Ik ga niet, ik blijf lekker thuis, ZUIPEN :D:D:D
Mjah, kan ook niet veel geld meer missen, want ik ga dinsdag op vakantie! 8)
Maar als ik naar een feest zou gaan, dan zou ik naar Q-Base Summerspecial hosted by Qlub Tempo zijn gegaan. Veel harder!!! 8)
 
Originally posted by Daanje
JeeJ :)

Ik ga niet, ik blijf lekker thuis, ZUIPEN :D:D:D
Mjah, kan ook niet veel geld meer missen, want ik ga dinsdag op vakantie! 8)
Maar als ik naar een feest zou gaan, dan zou ik naar Q-Base Summerspecial hosted by Qlub Tempo zijn gegaan. Veel harder!!! 8)

ja maar daanje, jij bent toch veel koeler dan wij?? jij houdt van het ECHTE werk, het ruige, het NIET impulz...:)

hou jij t DAN maar op t harde zuipen :p
 
Originally posted by miks66


ja maar daanje, jij bent toch veel koeler dan wij?? jij houdt van het ECHTE werk, het ruige, het NIET impulz...:)

hou jij t DAN maar op t harde zuipen :p

Nou, koeler :P...
Eigenlijk wel jah 8)
Kijk, ik vind line-up van Impulz een beetje soft en ik hou idd meer van het echte stampwerk :) 100% HARDSTYLE 8)

Ennuh, ik ga eerst zuipen en dan daarna effe een wietje roken voor het slapen :)
 
Originally posted by Daanje


Nou, koeler :P...
Eigenlijk wel jah 8)
Kijk, ik vind line-up van Impulz een beetje soft en ik hou idd meer van het echte stampwerk :) 100% HARDSTYLE 8)

Ennuh, ik ga eerst zuipen en dan daarna effe een wietje roken voor het slapen :)

Mjah ik vind de line-up ook al niet erg kewl... :|
Tis meer dat iedereen gaat...
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
Ik ga ook ... Als je 2 gasten ziet lopen met groene gsus shirts aan. En 1 een bijna kale kop dan ben ik dat

Wie heeft er op feesten tegewoordig geen GSUS meer aan? :|
Behalve ik dan :P
 
Back
Top