This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

impulz of trance- energy

Status
Not open for further replies.

sf

T.d.L. Tuning
wie gaat er naar 1 van de 2 toe allebei op 16 feb.
ik ga naar impulz, misschien toch liever naar t-e gezien de line-up, maaarja, word weer lachen.
ps: vorige topic is gewist
 
Liever TE gezien de Line-up??? dude... die line-up van TE zuigt hard.... dat is al het commercieels uit tranceland bij elkaar :r

ga dan naar impulz, ik ga misschien ook 8)
 
keus is heel makkelijk, gewoon weer impulz natuurlijk...
TranceNRG is mij te commercieel (hoewel je voor impulz ook overal reclames hoort)
 
Originally posted by Danelli491
keus is heel makkelijk, gewoon weer impulz natuurlijk...
TranceNRG is mij te commercieel (hoewel je voor impulz ook overal reclames hoort)

met Commercieel wordt natuurlijk niet bedoeld of het feest zelf commercieel is want dat is het natuurlijk ook he!!!
Zo'n feest wordt natuurlijk niet voor niets gehouden!!!
Het gaat gewoon om de muziek!!!
En die lui die op TE draaien zijn allemaal commerciele gasten en shit dus vandaar dat TE commercieel is en Impulz vet is en koel en zo!!!!
Kortom Impulz roelt !!!!

8)
 

Die dj's zijn wel commercieel, maar een plaatje in top 40 gooien is ff anders dan op een feest draaien...
vb. Dj Jurgen gaat echt geen Better Off Alone draaien ofzo...

TE is gewoon een feestje voor kinderen die ook een keer naar een feest willen, en dan maar daarheen gaan omdat ze een paar van die dj's van naam kennen...
 
opzich zal het allemaal wel meevallen, staan toch weer de hele avond in de hardhouse zaal 8)
 
Ikke ga ook naar T.E. De eerste keer dat ik naar een feest ga dat niet onder de categorie Hardcoreparty valt hehe.. maarja muziek boeit me niet ik tref daar een meid van msn
Maarja cosmic gate en kai tracid vinnik ook niet verkeerd.
 
en wie zijn er allemaal geweest, ik iig wel, was best vet, muziek stond lekker hard, dus de hele avond flink gestampt in de hardhouse zaal, nouja, de hele avond gestampt, opeens moesten we wel stoppen, kwam er een mega grote groep mensen achteruit op ons af, dus wij kijken, mega vechtpartij, tom harding draaide toen net, dus die zal ook wel gebaald hebben, iig wij dus een beetje vooraan gaan staan en toekijken, allemaal van die gasten waren rond aan het meppen, we stonden er gelukkig niet tussen... dat was het enige mindere over de hele avond, de sfeer was verder best goed, lekker fris daarbinnen, en om 7.30 weer gegaan, toen helemaal verkeerd gereden, en toen we eindelijk goed zaten, toen reed er voor ons een nissan sunny, eerst reed ie rechts, toen iets verder naar links, toen nog verder, en nog verder, en na 100m struiken meegenomen te hebben konden ze niet meer verder naar links, waren in de berm terechtgekomen, 2 klapbanden, en langs de vangrail geschaafd, dus wij meteen afremmen, en gaan kijken, zitten ze er rustig hun flyers bij elkaar te rapen, en toen stapten ze een x uit, helemaal heel. daarna nog een eind rond gereden, en om 9 uur maar gaan maccen... tja, was wel een geslaagde avond8)
 
Die vechtpartij was vlakbij de tribune he? Toen kwam ik er net aanlopen. Werd zo'n ventje met zn kop goed kapot weggedragen. Ik vond Tom harding niet egt volop goed... JP wel, die knalde egt hard! Verder was Valentino in de Techno heeeel goed, en Mar Y Sol draaide ook lekker in club. Ik heb zeker genoten, en vond impulz deze keer beter dan de vorige, het was gewoon minder druk, en minder gabbervolk, dat zwaar agressief staat te doen...
 
JP roelde echt hard!!, tom was iets mindr maar nog steeds goed, die een na laatste hard house dj was saai, maar sterling moss was wel weer relaxt.
 
Trance Energy

Ik ben naar T.E geweest. Het was zo vet niet te geloven. En het commentaar over jochies die er geen verstand van hebben is gewoon onzin. Ik ben zelf 16 ook niet oud dus, maar er waren maar weinig kinderen hoor. Dat commentaar is gewoon gebaseerd op meningen van mensen die naar Impulz zijn gegaan. Maar diegene die Kai Tracid, Yves de Ruyter en Cosmic Gate gezien hebben.... we zijn gezegend wat waren die lui aan het draaien zegt, echt de hele avond gestampt

En er valt niet over meningen te discussieren zoals Impulz is vetter of TE
Klaar uit!!
 
Re: Trance Energy


Volgens mij bedoelen wij gewoon kinderen van 16!!!!

8) 8) 8) 8)
 
Re: Re: Trance Energy

Originally posted by Hebo-47.6mm


Volgens mij bedoelen wij gewoon kinderen van 16!!!!

8) 8) 8) 8)

Hhehe juist

Wie gaan er eigenlijk naar Qlimax? Ik kreeg de line up van een vriend, jeeeeez echt heel goed, Marco V, etc.

Edit: woops Marossi over het hoofd gezien naja
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.