This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Impulz of Innercity ??

net zoals op 4-elements werd tom ook weg gedraaid door fausto,met ze afro pruik..8P

Ik wou naar Tiesto @ impulz outdoor, maar ik vond ut een klein beetje te druk. Je kwam die tent niet eens binnen Maja, ik hoorde van vrijwel iedereen dat er toch nix aan was...

Ennuh, jij gaat naar impulz indoor? Samen gaan?

ik vind die feesten allemaal zo vlak voor het nieuwjaar, wat je natuurlijk ook bruut gaat vieren!?! Ik ga dan naar Awakenings (goed geschreven?) maar zo 2 x in de maand dat trekt mijn portomonnee echt niet!!

Ik kies denk ik toch een beetje heel erg voor speedy J live in de Now & Wow. (Marco Corola, Adam Beyer) dat word weer smullen

Originally posted by Flash
Ik kies denk ik toch een beetje heel erg voor speedy J live in de Now & Wow. (Marco Corola, Adam Beyer) dat word weer smullen

Da's techno toch? Is dat nog een beetje koel? Ik wil daar ook welluns heen eigenlijk, ik woon er niet voor niets op loopafstand v/d now&wow .

Originally posted by Martijn
Weet iemand hoe ik nog aan kaartjes voro Innercity kom?

Die koop je bij VVV, sigarenwinkeltjes, free record shop enz enz...
Zowieso overal waar ze "Ticketservice" hebben...

Last edited:
Martijn zei me net dat ze bij de ticketservice al weg waren, maar ze liggen tog nog wel bij de betere sigarenzaken enzo... ?

Wil er namelijk tog wel graag heen eigenlijk...