ik zou heel graag wat info willen

Gerecthtigheid +ralf+

Moet je je maar aan de regels houden :p Hartstikke gevaarlijk om door steegjes en straatjes te racen, je had wel iemand kunnen aanrijden.


Edit;
Jammer, je hebt hem al terug. Van mij hadden ze hem mogen persen en je een rij-ontzegging mogen geven :|
 
het proces afw88 en vervolgens in Hoger beroep gaan. ik had zelfde probleem met muhn ice. heb vervolgens terug gekregen excl. cilinder en uitlaat en boete van totaal 1100,-

tip: zoek op google voor bezwaarschriften stuur deze op kunnen altijd in voordeel werken

latz
 
Slome said:
Is het nou zo moeilijk om met NIET met een grote vermogens scooter de straat te bedwingen?

Sorry dat ik het zeg, maar maak hem standaard, show hem de 31e en KOM NOOIT meer met de snelle setup op de openbare weg!

Het imago van de straat terroristen word op deze manier wel sterk benadrukt. Tevens, wat is er nou de lol van om met een voorwiel dat continu omhoog wil als je ook maar beetje gas geeft door een 30km/h straat te moeten tuffen?

Ik hoop niet voor je dat het zou kunnen, maar als je nog vaker gepakt word kan je voorwaardelijk krijgen, wat inhoud dat je nog ff kan fluiten naar je rijbewijs lessen. :)


respect!!

dit antwoord is gewoon perfect, ik snap dat iedereen wel ff een straatje wil rijden als ie snelle scoot heeft. dat kan, maar omdan door de straten constant te gaan rijden, is gewoon te gek.

ik reed vroeger ook wel eens paar straatjes, naar afgelegen plek. maar dat doe ik nu ook niet meer.
heb 1 keer mijn ketel gestart en gereden om carb te testen, hij was nog niet warm stond de halve straat buiten + de woute.

mensen vinden het echt niet fijn als je door straten scheurt. andere kinders vinden het lijp en vet, en jij bent dan ruig. maar je bent ruiger als je hem binnen laat. en BV nu zondag even uitlaat @ meeting LINT.
 
ik heb hem 2 maanden in mn schuur stil laten staan sinds de meeting op 12 maart in purmerend ik heb hem 2 weken geleden weer ff te voorschijn gehaald en was meteen het zaadje

ik ben niet zo gek dat ik er elke dag mee naar mn werk rij ik denk dat ik gewoon zure pech had

maja er zit nu weer 50 cc in en een nrx met prop hij is zo verneukt maja 31 mei gaat alles er weer in :) en ik heb een zwaardere cil gevonden :X
 
Cipher said:
Gerecthtigheid +ralf+

Moet je je maar aan de regels houden :p Hartstikke gevaarlijk om door steegjes en straatjes te racen, je had wel iemand kunnen aanrijden.


Edit;
Jammer, je hebt hem al terug. Van mij hadden ze hem mogen persen en je een rij-ontzegging mogen geven :|


gaat bij hem iig een pleuriseind sneller dan bij mij, HELAAS

begin er echt de balen van te krijgen

maar wat is het gevolg

je diept een oude brommer op uit de schuur

waar toevallig nog een geelzwart plaatje opzit

en je gaat lekker toeren

dus het gevaar word alsmaar groter

die politieagenten hadde gwoon boete moeten geven en zeggen van volgene week issie standaard

en dan wasser nix aan de hand
 
Niet iedereen heeft een oud brommertje met geelzwart plaatje erop in de schuur staan. De politie vergroten het gevaar helemaal niet, dat heeft magicmichael in eerste instantie al gedaan door door steegjes heen te gaan scheuren, de wouten hebben groot gelijk.

Dat je nou een maatje grotere carburateur hebt, of dat ie 70 doet, alla.
Maar om met een scooter met 7 kW over straat te gaan pimpen ben je gewoon gevaarlijk/onverantwoordelijk bezig.

Wat is trouwens het verschil tussen met een dik opgevoerde scooter rond te rijden of op een oud teringding te gaan toeren? Beide zijn ze onverzekerd, en beide zijn ze gevaarlijk.
Denk maar niet dat die remmetjes onder je streetmagic veel uithalen als je net mooi 90 rijd in een straatje hoor! Dat hoor je natuurlijk wel vaker, maar je kan niet ontkennen dat het nou eenmaal waar is.

En dan is er nog steeds de eeuwenoude redenatie actie = reactie, en leef met de consequenties van je daden.
 
veel mensen kunnen niet verantwoord rond rijden op een snelle scooter nee.
Maar de probleemgroep zijn helemaal niet jongens zoals die hier van het forum, dat zijn de mannetjes met een NR-X onder hun scooter die volgas over stoepen gaan rijden, niet het gas even loslaten wanneer er kleine kinderen in de buurt zijn etc.
Ik wil niet zeggen dat ze het zouden moeten toestaan om met 10 pk+ scooters over straat te rijden, maar mensen die wel goed na kunnen denken en kunnen anticiperen zouden er gewoon wel verantwoord mee op straat kunnen rijden...
 
ik heb hem terug hij was goedgekeurd van de week (net aan)
nu maar ff ander kleurtje geven en alles er weer in...

en maar wachten op lelystad :)

by the way mn remmen zijn trouwes best betrouwbaar :)
 
mad max said:
Ze moeten gewoon een 80 km\h rijbewijs voor scooter invoeren. Ben je van het gezeik af. Net zoals in zuid europa.
Juist:)

Ik denk dat we dan van al deze problemen af zijn, want 80 is mooi genoeg ma dan moet je wel goon in 30 rijden waar t moet enzo. En natuurlijk rollenbank op de schroot en laat ze dan maar flitsen:)
 
magicmichael said:
ik heb hem terug hij was goedgekeurd van de week (net aan)
nu maar ff ander kleurtje geven en alles er weer in...

en maar wachten op lelystad :)

by the way mn remmen zijn trouwes best betrouwbaar :)

Je remmen zijn niet zo betrouwbaar meer als het er op aan komt hoor:(
Ik moest remmen voor auto die ik niet aan zag komen(door in de bocht geparkeerde bus) dus ik schrik, trek me rem in , band klapt gwoon dubbel en lig zo in de bosjes:( dus k heb nog geluk gehad dak niet te hard reed en de auto kon missen ma anders.....
 
magicmichael said:
ik denk dat elke scooter niet goed remt in een paniek situatie :) maakt niet zo zeer uit welke snelheid zodra het boven 30 is

nee dat bedoel ik dus oowk:) ma omdat jij zegt '' btw. mijn remmen zijn wel betrouwbaar''. Niemands remmen zijn dan betrouwbaar genoeg:)
 
ik heb het een keer mee gemaakt ik reed iets van 50 en was al aan het uitrollen voor een stoplicht opeens een auto voor me neus op het fiets pad
(moest fietspad over voor parkeren) kon wel remmen maar trok ze helemaal in uit paniek voorwiel blokeerde en boem scooter in de wielkast kin door de koplamp (had potje op) en knieschijf naar rechts geschoten kon 2 weken niet lopen en heb er nu 2 jaarlater nog steeds last van

speedfight remmen zuigen het meest vind ik ook :p
 
Back
Top