Hoger beroep. Zou dit lukken??

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Gisteravond heb ik met me scooter een auto een kusje gegeven :| onderling geregeld ( auto had nixs )
bij mij was me kappen waar me stckers opzitten gebroken dus ik ff een andere der op gezet met gele stickers.. ( tot 24.00 vanacht die kappen der opgezet enzo ) van morgen ( 5.00 ) naar me werk gegaan, rij ik net naar huis wordt ik aan gehouden wegens rijden zonder helm :S, ik die man alles uit gelegd, van het is eigelijk een snor, frame nummer laten zien enz. krijg ik een boete van rijden zonder helm.. MAAR IK HEB EEN SNOR!.
nou ga ik zo wat tegen elke boete in hoger beroep ( meeste win je wel... ) maar nou zat ik me kansen van deze te bedenken.
Die agent zei ik zie geel dus het is brom, terwijl op papier staat dat het een snor is dus zonder helm.
Wat denken jullie als ik bij de rechter kom?
Oja boete is nu 55 eurie :| :| :|
 
Advertisement - register to remove this

je kan het aanvechten (en je zal je gelijk halen) maar dan gaat 't wel om het principe... de gerechtskosten zulle, iets meer bedragen dan 55€ aan jou de keuze
 
Dan krijg je een boete voor het voeren van de verkeerde stickers

...voorzien van één of twee in dat artikel bedoelde gele platen of gele vlakken, worden voor de toepassing van dit besluit gelijkgesteld met bromfietsen...

Jij voert gele stickers/platen, jij rijdt op een bromfiets :) Jammer dat het andersom niet werkt, lijkt wel
 
Last edited:
Back
Top