ik zou heel graag wat info willen

magicmichael

Well-Known Member
ik ben gister met mn streetmagic na een lange race door steegjes en straten klem gereden door 2 motoragenten

die me uiteindelijk mee naar buro hebben genomen

nou reed ik natuurlijk niet voor niks weg want mn streetmagic heeft 7 KW

wat kan ik doen nu dat ding in beslag is genomen aangezien ik niet graag 3000 euro kwijt ben (onderdelen en zo)
 
Advertisement - register to remove this

Tjah had je maar niet weg moeten rijden...als je gewoon op de rollenbank was gegaan had het je een hoop gezeik gescheeld..
 
Ahum fout, de kans was dan aanzienlijk kleiner (tot misschien wel niet aanwezig?) geweest dat je hem kwijt was
 
niet als ze ik al een tijdje gezocht word he :) ik ben ook op illegale meetings hier in purmerend bezig geweest toen kon ik gelukkig wel ontkomen
 
ik denk dat je rustig moet afwachten, maar je kansen zijn toch wel redelijk verminderd als je wegrijdt.. we horen het wel
 
en hoe kan je in godsnaam 7kw hebben terwijl die roller maar tot 2 kw gaat.Maarjah je straf zal wel hoger dan normaal omdat je weggereden bent.dus denk dat je wel een tijdje je scooter zal missen en denk niet dat je die voor lely terug hebt of je moet mazzel hebben:)
 
ik denk niet dat je die nog terug krijgt,

je zegt zelf al dat je gezocht werd voor meerdere dingen.
en je reed weg voor de politie.

denk niet dat je hier makkelijk van af gaat komen
 
Jah idd dis wel heel erg toch heeft een vriend van mij die 2x gepakt is met zijn 70 zn scoot ook gewoon terug gekregen wel een hoge boete maar hij reed niet weg... en d8 dat de rollerbank op het bureau verder gaat als 2kw..
 
nee rollenbank op bureau gaat ook maar tot 2 kw.

wat je kan doen is afwachten, tot je brieven krijgt van dat je scooter in beslag is genomen, daarna kan je brieven sturen van dat je hem graag terug wil hebben (even reden en naam + gevens / procesnummer enz) sturen.


En daarna zal je moeten voorkomen (als je wilt).
Anders krijg je gewoon std boete voor >2Kw

maar dat laaste weet ik dus niet zeker, want volgens mij ben je niet verplicht om voor te komen, het was volgens mij zo, dat je het mondeling toe kan lichten als de zaak bahandeld word.
 
ik hoop dat je em niet in een pakketje thuis gestuurd krijgt.
Maar ik zou maar een hele goede reden gaan verzinnen voor wrom je weg bent gereden.
En niet dus dat ie te hard loopt ofzo, echt met een goede reden komen.
Zeg iig ook dat je van je vrienden hoorde etc. dat als je scooter ook maar iets te hard liep tegenwoordig dat je hem direct in een pakketje thuisgestuurd kreeg, iets vergelijkbaars zorde ervoor dat mijn scooter een x niet in beslag werd genomen...
 
hij zegt al dat hij een tijdje gezocht werd maar idd zonder een hele hele goede reden zal dit niet makkelijk voor je worden hoe kut ik het ook voor je vindt ik heb ook klote periode gehad toen ik hem kwijt was ... maarja na 3 dagen stond ie al weer thuis...
 
hij heeft 7 kw op testbank gehaald nou weet ik niet of dat echt klopt maar op lelystad pak ik de tovami testbank want ik kan hem woensdag ophalen van buro zonder boete
moet hem alleen std maken voor 31 mei en daarna gaat alles er weer in :)

die gasten zijn best dom :X
 
Is het nou zo moeilijk om met NIET met een grote vermogens scooter de straat te bedwingen?

Sorry dat ik het zeg, maar maak hem standaard, show hem de 31e en KOM NOOIT meer met de snelle setup op de openbare weg!

Het imago van de straat terroristen word op deze manier wel sterk benadrukt. Tevens, wat is er nou de lol van om met een voorwiel dat continu omhoog wil als je ook maar beetje gas geeft door een 30km/h straat te moeten tuffen?

Ik hoop niet voor je dat het zou kunnen, maar als je nog vaker gepakt word kan je voorwaardelijk krijgen, wat inhoud dat je nog ff kan fluiten naar je rijbewijs lessen. :)
 
hey ik heb een een vraag he als je 7kw hebt hoe groot is je vermogen in pk s/of hoe hard gaat je scoot dan. gewoon nieuwsierig
 
Back
Top