Een ingewikkelde vraag , maar wel graag HULLPPP :D

SteVven

Well-Known Member
Hallo,

Graag help bij deze vraag,

Ik wil graag een Neos frame (met kenteken en papieren) kopen, en daarbij ook een neos ( zonder kenteken maar wel helemaal compleet). En dan alle kappen etc over zetten op het frame met kenteken. Maar mijn vraag is, is dit mogelijk? Ik bedoel ik wil wel legaal rijden. Want er zou een nummer op het blok kunnen staan die dus niet overeenkomt wat er in de papieren staat. Of kan ik de nummertjes gewoon een beetje veranderen op het blok
icon_redface.gif


Graag hulp want ik zou het echt niet wete
icon_question.gif
 
Advertisement - register to remove this

het blok kijken ze meestal niet na bij controle :) of eigelijk nooit..
aangezien je ook gewoon een nieuw los blok gekocht kunt hebben..

dus het eerlijke frame volbouwen met kappen e.d. en dat blok eronder zou geen probleem mogen geven
 
Het schijnt dat dat met het keuren gecontroleerd wordt, maar dat is gewoon niet na te gaan doordat je idd een ander blok kunt kopen. Dus het valt ook gewoon niet te controleren, aangezien niemand weet welk blok bij welke scooter hoort.
 
Dit kan gewoon, bij mijn Zip had ik ook een ander blok eronder.
Werd gecontroleerd en opgeschreven, maar het mocht gewoon omdat mijn oude blok gescheurd was. Je moet wel zeker weten dat het blok niet gepikt is, anders bellen ze je later alsnog op.
 
Blok nummer registreren ze niet. Teminste hebben ze bij mij niet gedaan, met alle 3 scooters die gekeurd moesten worden toendertijd...
 
Ik had voor de zekerheid mijn nummer eruit geveild:p

Het was het blok dat oorspronkelijk onder de scooter hoort, maar dan zou ik ook geen gezeik krijgen als ik er een ander blok onder hing:)
Achteraf kun je er idd gewoon geen gezeik mee hebben:)

Gewoon opbouwen die neo's:)
 
ja dat is lekker slim. als ze het nummer gaan controleren en ze zien dat je hem er uit hebt gevijld denken ze natuurlijk gelijk dat je de boel gejat hebt.
 
Bok nummer staat niet op het kenteken, dus controleren ze het ook niet. Teminste mij is het nog nooit gebeurt.

Als mijn scooter gejat word zou ik bij god niet weten wat voor blok nummer ik heb/had...
 
voortaan is het trouwens beter als je een andere topic titel gebruikt.
Als mensen aan je topic titel al kunnen zien wat je vraag is zullen ze een stuk sneller reageren als bij zo een onduidelijke titel als nu.
 
Back
Top