Ik wil graag me velgen,carterdeksel,kickstart-pedaal,waterpomphuis polijsten

X187

Automotive Engineer
Ik wil graag me velgen,carterdeksel,kickstart-pedaal,waterpomphuis polijsten... Ik heb zo een Dremel apparaat gekocht alleen dan van Ferm... Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
 
Advertisement - register to remove this

en een echte dremel kopen ik heb 3 verschillende 1 dremel en 2 van die goedkopere dingen dreme heeft al heel wat over uurtjes gemaakt en functioneerd nogsteeds heel goed terwijl die andere bras al versleten is terwijl ze nog geen kwart van de uren er op hebben zitten als de dremel.
en geloof me als je aan je wielen gaat beginnen heb je nog heeeeel wat voor de boeg.
en vooral veeeeeeeeel schuur werk, en ik zou meer s beginnen met stralen :)
 
Schoonmaken
Verfafbijten/stralen
Schoon maken
Schuren........Van groffe korrel naar fijne korrel
Schoonmaken
Polijsten met gewone polijstborstel( Niet met dremel)
Kleine stukjes waar je niet bij kan bewerken met dremel.
Schoonmaken
En nog gladder polijsten
Schoonmaken


Waarom ik zo vaak schoonmaken zeg is omdat dit in mijn ogen heel belangrijk is voor een goed resultaat.

Denk alleen wel dat je dit heeeeeeeeeel veel werk gaat kosten.

Mja, succes
 
Hahaha dat is cker zo mij maakt het niet uit dat het lang gaat duren ik ga er voorlopig toch niet op rijden, maar waar kan ik polijst pasta vinden in Amsterdam en omg.???Ik las iets over COmmandant 3/4??? Enzo groene pasta ofzoiets kan iemand mij uitleggen welke de beste is waarom die het beste is....En misschien is dit wel een hele domme vraag maare wat is een lappenschijf???
 
Last edited:
boormachine gaat wel moet je grote vlaktes hebben.
maarop velgen en blok enzo is dat niks.
heb je tevee last van opstakels.
boormachine goed vast houden want bij mij wil die nog wle eens om een hoek heen happen.
en dan slaat de kop tegen je werk aan en zit er een kras op

beter schuur je en ga je met de hand kan je overal veel beter bij..
succes
 
Bedankt als me carterdeksel klaar is post ik wel ff een foto en kunnen jullie me misschien nog verdere aanwijzingen geven over wat er beter kan wat er fout is enz enz...
 
Back
Top