licht wil niet meer zo graag...

chrisp

Well-Known Member
me licht doet het nauwelijks, voor nog een beetje en achter bijna niet. heb alle draadjes nagekeken, cdi is het ook niet... van electriciteit heb ik geen verstand dus als jullie het weten hoor ik het graag!
 
Advertisement - register to remove this

CXQTuning said:
rij je ook als je ernaar kijkt??

misschien een stomme vraag

maarja als je rijd dan werkt iej op de dynamo en dan gaat t felller schijnen ;z

klopt voor kijk ik er zelluf naar:p en achter me maatje want anders wordt t gevaarlijk!!(ben al bijna tegen de poepbak gerede!)

mooier nog, als ik het contact uitdraai brand et fftjes wat feller!
 
omg, mijn Aerox heeft precies het zelfde!!kwou nu een topic ervoor opene, bij mij is ook de bedrading goed.

het lijkt alsof hij stroom te kort heeft ofzo:S

maar @ chrisp, mischien ontsteking ofzo? idd lichtspoel niet meer goed!

ik had laatst een ontsteking waarbij mijn verlichting het helemaal niet meer deed!
 
ik ben er nog niet achter, denk dat ik maar weer de boel open ga halen. :s schraal had em net weer in elkaar! toch twijfel ik over die spoel omdat als ik het contact uitdraai nog fel oplicht. misschien stroomverdeler?? ik weet et dus echt niet!
 
hoe bedoel je met contact uitdraai?, dan gaat je licht toch ook uit:+, btw ikzelf heb geen contact maar killswitsch loser sleutel@contact slot is broken:(

maar om wat voor scoot gaat het bij jou ? ook aerox?
 
Moest het over een minarelli gaan;

het eerste wat je moet proberen, is je stroomregelaar eens uitrekken en eens kijken wat hij dan doet als alles goed is niet te veel gas geven want anders springen je lampen, doet hij het dan nog slecht moet je je lichtspoel even uitmeten.

de geel/rode draad loskoppelen een onsteking en met en ohm metertje de mass en de geel/rode draad verbinden zou je een waarde tussend de 0.7 en 0.9 OHM moeten hebben.

Moesten je lichten toch fel branden nadat je, je stroomregelaar hebt losgekoppeld,.... kan jezelf wel bedenken zeker.
 
inderdaad, ga het uitproberen! heb em vandaag uit elkaar geschroefd, en ga em gelijk klaarmaken voor een likje verf! ik ga je laten horen hoe het licht vordert maar dat gaat dus nog een weekje duren. thx voor de tip iig! laterrrr
 
Back
Top